در حال بارگذاری...

OpenPlant PID 10.11.00.213 طراحی دیاگرام لوله کشی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 2571 2 بهمن 1401
OpenPlant PID OpenPlant PID نرم افزاری برای طراحی دیاگرام لوله کشی میباشد که با یک رابط کاربری کاملاً قابل تنظیم را برای آسان‌تر کردن کار شما با خودکار کردن کارهای سنتی زمان‌بر طراحی شده است. OpenPlant PID ابزاری ضروری برای ایجاد شماتیک های هوشمند در اختیار شرکت ها قرار می دهد. با استفاده از قدرت MicroStation برای ایجاد شماتیک های هوشمند کارخانه ، شرکت ها و مهندسان اکنون می توانند در کسری از زمانی که برای مطالعه صدها طرح چیدمان یا مدل های سه بعدی لازم است، درباره طراحی کارخانه خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. OpenPlant PID با کاهش زمان طراحی و مستندسازی برای گرفتن اطلاعات فرآیند برای طراحی سیستم و مطالعات کارخانه (مطالعات HAZOP و غیره) و تضمین انطباق با استانداردهای OSHA 1910 و ISO، یک برنامه کاربردی مقرون به صرفه برای شرکت ها فراهم می کند.
نرم افزار OpenPlant PID از طریق "طراحی مقیاس پذیر" برای شرکت های مهندسی بزرگ، متوسط و کوچک و اپراتورهای کارخانه مناسب است که ابزاری کلیدی برای طراحی چرخه حیات و مستندسازی کارخانه های فرآیندی ارائه می دهد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 3 گیگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را توسط فایل Setup_OpenPlantPIDx64_10.11.00.213.exe نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 8/10/11