در حال بارگذاری...

Oxford Word Skills آموزش و کسب مهارت در استفاده از لغات انگلیسی

علمی و آموزشی / آموزش زبان harc98 147884 5 بهمن 1391
Oxford Word Skills
 Oxford Word Skills  این مجموعه از سه سطح تشکیل شده است که در هر کدام از این سطح ها، فراگیران زبان انگلیسی کلمات و عبارت هایی را که نیاز به دانستن ان ها دارند را در سه سطح پایه، متوسط و حرفه ای یاد می گیرند.در هر یک از سطح های Oxford Word Skills فراگیران با چگونگی استفاده از کلمات در گفتار و نوشته های انگلیسی، استفاده از لغات، مرور چیزهایی را که در خانه یا کلاس فراگرفته اند و ... را تمرین می کنند. این مجموعه در هر سطح شامل یک فایل PDF به عنوان کتاب اصلی Oxford Word Skills می باشد که دارای 80 یونیت در سطح پایه می باشد و به همراه آن یک فایل ایمیج از CD همراه کتاب که به شما کمک می کند تا تمریناتی را در خصوص یادگیری ادای کلمات، تمرینات شنیداری مربوط به کلمات و متون و نحوه استفاده از آن ها در مکالمات و جمله ها را انجام دهید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
سطح Basic (بدون نیاز به کرک)
سطح Intermediate (بدون نیاز به کرک)
سطح Advanced (بدون نیاز به کرک)