در حال بارگذاری...

STM32CubeMX 6.11.0 پیکربندی میکروکنترلر و میکروپروسسور

نرم افزار ویندوز / برنامه نویسی SalaR 40314 11 اسفند 1402
STM32CubeMX STM32CubeMX نرم افزاری گرافیکی که به شما امکان می دهد STM32 میکروکنترلرها و میکروپروسسورها را به راحتی پیکربندی کنید و کد C اولیه سازی مربوطه را برای هسته Arm Cortex-M یا Device Tree جزئی Linux برای هسته Arm Cortex-A از طریق یک فرآیند گام به گام تولید کنید. گام اول شامل انتخاب یک میکروکنترلر STM32 یا میکروپروسسور STMicroelectronics یا یک پلتفرم توسعه که با مجموعه مورد نیاز از پین ها مطابقت دارد یا یک مثال در حال اجرا در یک پلتفرم توسعه خاص است. برای میکروپروسسورها، گام دوم به شما امکان می دهد GPIO ها و پیکربندی ساعت را برای کل سیستم پیکربندی کنید و به صورت تعاملی پین ها را به هسته Arm Cortex-M یا Cortex-A اختصاص دهید.
ابزارهای خاص مانند پیکربندی DDR و تنظیم آن، کار را با میکروپروسسورهای STM32 آسان می کند. برای هسته Cortex-M، پیکربندی شامل مراحل اضافی است که دقیقاً مشابه آنهایی است که برای میکروکنترلرها توضیح داده شده است.

برای میکروکنترلرها و میکروپروسسورهای Arm Cortex-M، گام دوم شامل پیکربندی هر نرم افزار تعبیه شده مورد نیاز با استفاده از یک حل کننده تعارض پین، یک کمکی برای تنظیم درخت ساعت، یک ماشین حساب مصرف انرژی و یک ابزار که پیکربندی می کند. پین ها (مانند GPIO یا USART) و انباشت نرم افزار middleware (مانند USB یا TCP/IP).

انباشته های نرم افزاری و middleware پیش فرض را می توان با استفاده از بسته های گسترش STM32Cube پیشرفته گسترش داد. بسته های STMicroelectronics یا شرکای STMicroelectronics را می توان مستقیماً از یک مدیر بسته اختصاصی در دسترس در STM32CubeMX دانلود کرد، در حالی که سایر بسته ها را می توان از یک درایو محلی نصب کرد.

علاوه بر این، یک ابزار منحصر به فرد در STM32CubeMX، STM32PackCreator، به توسعه دهندگان کمک می کند تا بسته های گسترش STM32Cube پیشرفته خود را ایجاد کنند.

در نهایت، کاربر تولید را که با انتخاب های پیکربندی انتخاب شده مطابقت دارد، راه اندازی می کند. این مرحله کد C اولیه سازی را برای هسته Arm Cortex-M فراهم می کند که می تواند در چندین محیط توسعه استفاده شود یا یک درخت دستگاه Linux جزئی برای هسته Arm Cortex-A.

همه ویژگی های نرم افزار
  • انتخاب بصری میکروکنترلر STM32 و میکروپروسسور
  • رابط کاربر گرافیکی غنی و کاربرپسند
  • پین با حل تعارض خودکار
  • حالت های عملکردی پین ها و نرم افزار middleware با اعتبارسنجی پویا محدودیت های پارامتر برای هسته Arm Cortex-M
  • درخت ساعت با اعتبارسنجی پویا پیکربندی
  • توالی قدرت با نتایج تخمینی مصرف
  • پروژه کد C اولیه سازی، سازگار با IAR Embedded Workbench, MDK-ARM و STM32CubeIDE (کامپایل کننده های GCC) برای هسته Arm Cortex-M
  • تولید یک Device Tree جزئی Linux برای هسته Arm Cortex-A (میکروپروسسورهای STM32)
  • توسعه بسته های گسترش STM32Cube پیشرفته به STM32PackCreator
  • ادغام بسته های گسترش STM32Cube در پروژه
  • در دسترس بودن به عنوان نرم افزار مستقل که در سیستم عامل های Windows، Linux و macOS (macOS یک علامت تجاری Apple Inc. ثبت شده در ایالات متحده و سایر کشورها است) و محیط جاوا 64 بیتی اجرا می شود

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 562 مگابايت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
Operation Systems
  • Windows 10/11