در حال بارگذاری...

Schlumberger PIPESIM 2023.1.615 شبیه ساز جریان چند فازی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 34330 4 فروردین 1403
PIPESIM PIPESIM نرم افزار شبیه ساز جریان چند فازی حالت پایدار و نسل جدید در شبیه سازی جریان چند فازی برای غلبه بر چالش های جریان سیال و بهینه سازی تولید است. برنامه شبیه‌ساز PIPESIM در سه حوزه اصلی مدل‌سازی جریان - جریان چند فازی، انتقال حرارت و رفتار سیال و همچنین آخرین نوآوری‌ها در محاسبات و فناوری‌های صنعت نفت و گاز، به طور مداوم بهبود یافته است. نرم افزار PIPESIM شامل مدل‌های مکانیکی سه فاز پیشرفته، بهبود مدل‌سازی انتقال حرارت و گزینه‌های مدل‌سازی جامع PVT است. بوم نقشه GIS با پشتیبانی ESRI به ارائه نمایش فضایی واقعی چاه ها، تجهیزات و شبکه ها کمک می کند. شبکه ها را می توان بر روی بوم GIS ساخت یا به طور خودکار با استفاده از یک فایل شکل GIS تولید کرد. چاه گرافیکی تعاملی ساخت و تحلیل سریع مدل چاه را امکان پذیر می کند. زمان اجرای شبیه‌سازی سریع‌تر نیز برای همه مدل‌سازی‌ها با اجرای یک حل‌کننده شبکه موازی جدید برای پخش بار محاسباتی در تمام پردازنده‌ها به دست آمده است.
شبیه‌ساز PIPESIM جامع‌ترین گردش‌های کاری تضمین جریان در حالت پایدار را برای طراحی و عملیات تولید سیستم جلویی ارائه می‌دهد. قابلیت‌های تضمین جریان شبیه‌ساز، مهندسان را قادر می‌سازد تا از حمل و نقل سیال ایمن و مؤثر - از اندازه تأسیسات، خطوط لوله و سیستم‌های بالابر گرفته تا اطمینان از مدیریت مؤثر مایعات و جامدات، تا یکپارچگی چاه و خط لوله اطمینان حاصل کنند. علاوه بر این، در جایی که برای افزودن بینش بیشتر به تجزیه و تحلیل دینامیکی نیاز است، ابزار مبدل PIPESIM-to-OLGA تبدیل سریع مدل ها را امکان پذیر می کند. روش‌های انتقال حرارت مشترک، جریان چند فازی و رفتار سیال، کیفیت و سازگاری داده‌ها را بین تحلیل‌های حالت پایدار و گذرا تضمین می‌کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.1 گیگابايت به همراه لایسنس

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • پوشه Schlumberger_Licensing موجود در پوشه Crack را در درایو کپی کنید و به روی فایل server_install.bat موجود در این پوشه کلیک راست کنید و Run as administrator را بزنید.
  • پوشه Schlumberger موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files کپی و جایگزین پوشه های قبلی کنید.
  • در منوی استارت ویندوز Environment Variables را جستجو کنید و روی Edit the system environment variables و بعد به روی Environment Variables کلیک کنید.
  • در کادر اول و دوم گزینه New را بزنید و قسمت های خالی را بصورت زیر تکمیل کنید.
    ( به جای yourhostname باید Hostname ویندوز خود را وارد کنید. برای بدست آوردن Hostname در ویندوز، از منوی Start ویندوز برنامه Command Prompt را اجرا کنید و دستور hostname را تایپ کنید و Enter بزنید. نتیجه را بجای yourhostname وارد کنید)
    Name : SLBSLS_LICENSE_FILE
    Value : @yourhostname
  • نرم افزار را اجرا کنید.
System Requirements
  • OS : Windows 10 (64-bit)
  • CPU : Intel-compatible multi-core processor
  • Microsoft .NET Framework 4.7 (can be installed automatically)