در حال بارگذاری...

OpenPlant Isometrics Manager 10.11.00.175 طراحی هوشمند ایزومتریک

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 31121 26 دی 1401
OpenPlant Isometrics Manager OpenPlant Isometrics Manager اولین نرم افزاری است که اطلاعات ایزومتریک هوشمند را از مدل سه بعدی هر سیستم طراحی استخراج می کند و این کار را به صورت خودکار و در زمان واقعی انجام می دهد. این قابلیت کنترل مدیریت برای مدل های لوله و ایزومتریک از OpenPlant ، محصولات ایزومتریک بنتلی PDMS ، SmartPlant و PDS را فراهم می کند.OpenPlant Isometrics Manager شامل Connectservices Select ، خدمات جدید مبتنی بر لاجورد است که یادگیری جامع ، تحرک و مزایای همکاری را برای هر مشترک برنامه بنتلی ارائه می دهد. OpenPlant Isometrics Manager اولین نرم افزاری که راه حل طراحی ایزومتریک چند رشته ای بنتلی برای استفاده از iModelHub و سرویس ابری بنتلی است که تمام تغییرات ایجاد شده در طرح های پروژه را ردیابی می کند و به کاربران در مورد تغییرات اطلاع می دهد. iModelHub به شما امکان می دهد تا از نقاط عطف خاص جدول زمانی همزمان و تجسم ، خلاصه ، تجزیه و تحلیل و تفسیر تأثیر تغییرات مداوم همزمان شوید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 2.6 گیگابایت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل  را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را با استفاده از فایل Setup_OpenPlantIsometricsManagerx64_10.11.00.175.exe نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11