در حال بارگذاری...

Modbus Slave 9.3.2.2156 نرم افزار شبیه سازی مودباس

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 67008 11 اسفند 1402
Modbus Slave Modbus Slave نرم افزاری کاربردی برای افرادی است که با اتوماسیون سیستم مرتبط با پیشرفت‌های صنعتی مانند ماشین‌آلات، خطوط مونتاژ کارخانه و هر پروژه دیگری که متناسب با این حوزه است کار می‌کنند.
با استفاده از برنامه می توانید برنامه نویسی PLC خود را با انجام آزمایشات و شبیه سازی حداکثر 32 دستگاه در 32 پنجره جداگانه تسریع کنید. شبیه سازی Modbus Slave قبل از تحویل یک دستگاه برده توسط تامین کننده امکان پذیر است. تمام داده های تولید شده توسط دستگاه های برده با برنامه اصلی سازگار و به راحتی قابل دسترسی هستند و رابط کاربری مشابهی با Modbus Poll دارد. همچنین از توابع زیر پشتیبانی می کند: 01، 02، 03، 04، 05، 06، 15، 16، 22 و 23.
مهمترین ویژگی های Modbus Slave عبارتند از OLE Automation، چاپ و پیش نمایش، نظارت بر ترافیک داده سریال، ده ها فرمت نمایش (شناور، دوبل و غیره) پخش و موارد دیگر.
OLE Automation می تواند با MS Excel ارتباط برقرار کند، که پلی بین داده های Modbus مطابق با نیازهای خاص شما ایجاد می کند. به عنوان مثال، می توانید ابتدا داده های خود را در اکسل ویرایش کنید و سپس آن را به دستگاه برده خود ارسال کنید.
در مجموع، Modbus Slave یک ابزار شبیه سازی است که می تواند یک دستگاه برده واقعی را به منظور افزایش سرعت برنامه نویسی PLC شما شبیه سازی کند. این ابزار می‌تواند تا 32 دستگاه را پشتیبانی کند و برخی از ویژگی‌های بیشتری را در خود جای دهد که قرار است فعالیت را آسان‌تر کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
ورژن 9.3.2.2156
دانلود با حجم 3 مگابایت به همراه سریال
ورژن 8.2.2.1962
دانلود با حجم 2 مگابایت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • داخل نرم افزار کلید F3 را بزنید و سریال را وارد کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن سریال، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11