در حال بارگذاری...

ConceptDraw PROJECT 14.0.0.320 Win/Mac طراحی ساده و پیچیده پروژه

ConceptDraw PROJECT ConceptDraw PROJECT نرم افزاری کاربردی طراحی ساده و پیچیده پروژه که کاربران را قادر می سازد تا مدل های پیاده سازی کسب و کار، گزارش ها، تصاویر پردازش، نمودارها و ... را ایجاد کنند. در برنامه ConceptDraw PROJECT هنگام کار بر روی پروژه های متعدد که با استفاده از تیم به اشتراک گذاشته شده بین پروژه ها، توانایی ردیابی پروژه ها به طور چشمگیری مهم است. با استفاده از یک نمودار گانت، شما به راحتی می توانید روابط بین وظایف مربوط به پروژه های مختلف و حتی بین پروژه ها را ایجاد کنید. مشاهده پروژه های متعدد در یک نمودار گانت تنها می تواند تشخیص دهد که آیا برخی از منابع در پروژه ها بیش از حد هستند. برنامه ConceptDraw PROJECT مدیریت پروژه به سرعت با گزارش های پروژه های سنتی جدولی، گزارش نقشه های ذهنی و داشبورد پروژه های بصری را مدیریت می کند. داشبورد پروژه اطلاعات فعلی را بر روی یک صفحه تقویت می کند، شما یک دیدگاه قدرتمند و بصری از پروژه دارید، که شما را قادر به نظارت و به اشتراک گذاری وضعیت پروژه می کند.
نرم افزار ConceptDraw PROJECT شامل قابلیت های جدید با هدف بهبود ارائه داده های پروژه است. نمایش وضعیت کار فعلی و داده های پروژه با استفاده از یک قالب اکسل قابل تنظیم، فرصتی عالی را برای مدیران حرفه ای پروژه جهت مشاهده یک تصویر کامل از پیشرفت پروژه می دهد. گزارش وضعیت پروژه قسمت مهمی از فرایند مدیریت پروژه است. گزارش ها یک ابزار ارتباطی برای انتقال اطلاعات مهم به ذینفعان و اعضای تیم هستند. این اسناد منعکس کننده وضعیت فعلی شاخص های عملکرد کلیدی پروژه است. و اکنون شما یک ابزار دارید که می تواند در زمان به نیازهای ذینفعان یا تیم شما پاسخ دهد. این گزارش به شما امکان می دهد یک گزارش وضعیت سفارشی پروژه را بر اساس داده های پرونده پروژه ConceptDraw تولید کنید.بهبود وارد کردن اطلاعات فایل با فرمت mpp و xml از نرم افزار MS Project 2019 با اضافه کردن ستون های سفارشی به یک نمودار گانت تنها برای پروژه های متعدد، می توانید زمینه های خود را برای داده هایی که به طور همزمان به تمام پروژه های خود مراجعه کرده اید، تعریف کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 8/10/11