در حال بارگذاری...

Laragon 6.0.0 + Portable لاراگون نرم افزار شبیه ساز سرور

اینترنت / ابزار وبمستر SalaR 66551 10 شهریور 1401
Laragon Laragon نرم افزاری جهت شبیه سازی سرور که میتواند برای برنامه نویسی تحت وب با پایتون، روبی، جاوا، GO، Node.js یا PHP کار می کنند، مفید باشد تا به طراحان سایت و برنامه نویسان اجازه آزمایش کارهایشان را روی کامپیوتر خودشان بدهد بدون اینکه نیاز به دسترسی به اینترنت داشته باشند آن ها حتی با داشتن حداقل اطلاعات راجع به نصب نرم افزارهایی همچون MySQL, PHP, Apache بتوانند آن ها را به راحتی و بدون هیچ دردسری به صورت اتوماتیک نصب، پیکربندی و یکپارچه سازی کنند. در واقع می توان گفت نرم افزار Laragon برای اجرای کدهای php در سیستم شما و به صورت localhost می باشد تا با لوکال نمودن کامپیوتر شخصی خود بتوانند کارهای خود را قبل از آپلود کردن و تست آن بر روی هاست اصلی، بر روی ویندوز خود تست کنند و این باعث شده تا Laragon یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارها برای برنامه نویسان باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود ورژن 5.0.0 نسخه 32 بیتی با حجم 152 مگابایت
دانلود ورژن 6.0.0 نسخه 64 بیتی با حجم 177 مگابایت
لینک کمکی ( official link )
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 5.0.0

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

 (4.7/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. ابوتراب (ميهمان)  ~ 1401/12/27
    سلام به همه دوستان.
    بنده چندین برنامه لوکال سرور را استفاده کرده ام مانند wamp, xampp, wnmp و ... . به جرات میتونم بگم سریعترین و قابل انعطاف ترین برنامه در این زمینه همین برنامه laragon هست. با این نرم افزار شما به طور همزمان هم آپاچی را دارید هم انجین ایکس. این یک قابلیت خیلی خوبیه. همچنین در زمینه ویرچوال هاست خیلی راحت میتونید ازش استفاده کنید. برای نصب نسخه های مختلف پی اچ پی، مای اسکیوال، ماریا دی بی، آپاچی، انیجین ایکس، پایتون و ... کافیه پوشه نرم افزار مربوطه را در پوشه مناسب زیرپوشه های laragon کپی کنید، به همین راحتی.