در حال بارگذاری...

CODIJY Colorizer Pro 4.2.0 رنگی کردن عکس های سیاه و سفید و قدیمی

CODIJY Colorizer CODIJY Colorizer نرم افزاری کاربردی که با استفاده از آن میتوانید عکس های سیاه و سفید و قدیمی خود را رنگ آمیزی کنید و یا تصاویر رنگی خود را با استفاده از مجموعه ای از ابزارهای بصری، با کمک این نرم افزار منحصر به فرد رنگ کنید. ابزارهایی در سمت چپ برنامه CODIJY Colorizer قرار دارند به شما کمک می کند تا تصویر خود را رنگ کنید. در حالی که عملکرد زوم به شما کمک خواهد کرد جزئیات دقیق را ببینید. چهار ابزار قلم، یکی برای مناطق رنگ آمیزی وجود دارد، یکی برای ایجاد شیب، یک عنصر محافظ رنگ و یکی برای رنگ آمیزی برخی از بخش های خاص عکس شما وجود دارد. در نرم افزار CODIJY Colorizer استفاده از رنگ به همان اندازه آسان است به عنوان کشیدن قلم در امتداد مناطق شما می خواهید به یک روش خاص رنگ کنید. به نظر می رسد یک مقدار فوق العاده ای از دقت وجود دارد. نرم افزار شامل پالت های رنگ اختصاصی برای عناصر پرتره های مختلف، مانند رنگ، چشم، لب، مو، لباس و غیره میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 63 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.5/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10