در حال بارگذاری...

Dlubal RSTAB 8.34.01 نرم افزار تحلیل و طراحی سازه

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 43401 21 بهمن 1402
Dlubal RSTAB Dlubal RSTAB نرم افزار قدرتمند تحلیل و طراحی برای محاسبات ساختار پرتو سه بعدی، قاب یا خرپا است که نشان دهنده موقعیت فعلی هنر است و به مهندسان سازه کمک می کند تا نیازهای مهندسی عمران مدرن را برآورده کنند. نرم افزار Dlubal RSTAB اساس یک سیستم نرم افزاری مدولار است و به دلیل تکنیک ورودی هوشمندانه، مدل سازی بصری ساختارهای ساده و پیچیده را فراهم می کند. حل کننده کارآمد RSTAB امکان محاسبه خطی و غیرخطی نیروهای داخلی، تغییر شکل ها و واکنش های پشتیبانی را فراهم می کند. برای طراحی های بیشتر، با توجه به داده های ساختاری مواد و استانداردهای خاص، ماژول های الحاقی وجود دارند. با توجه به سیستم نرم افزاری مدولار، می توانید محصولات مختلف نرم افزار Dlubal را در یک بسته برنامه ای که نیازهای شخصی شما را برآورده می کند، ترکیب کنید.

برنامه تحلیل قاب سازه سه بعدی، Dlubal RSTAB ابزاری ایده آل برای طراحی سازه   های تیر، قاب یا خرپا متشکل از فولاد، بتن آرمه، چوب، آلومینیوم یا سایر مواد است. با RSTAB می توانید به راحتی و به سرعت، مدل ساختاری را تعریف کنید و سپس نیروهای داخلی، تغییر شکل ها و واکنش های پشتیبانی را محاسبه کنید. برای طراحی بیشتر، با توجه به داده های ساختاری مواد و استانداردهای خاص، ماژول های مختلف دیگری در دسترس است.


در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 1.6 کیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل های موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\Dlubal\RSTAB 8.34 کپی کنید.
  • فایل موجود در پوشه License را در مسیر C:\ProgramData\Dlubal\Global\General Data کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11