در حال بارگذاری...

Pointools 10.02.00.03 نرم افزار پردازش و اسکن ابری نقطه ای

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 2568 3 بهمن 1401
Pointools Pointools توسط نقشه برداران ، طراحان ، معماران ، مهندسان کارخانه و غیره استفاده می شود که با داده های اسکن لیزری سه بعدی در چندین گردش کار کار می کنند. هر کسی که نیاز به اسکن ابری نقطه ای دارد می تواند از Pointols برای نیازهای پیش پردازش خود آن داده ها استفاده کند. Pointools ابرهای نقطه را به سرعت تجسم، دستکاری، متحرک سازی و ویرایش کنید، همه در یک گردش کار واحد. این فرآیند ساده به شما کمک می کند زمان تولید را کاهش دهید و دقت کلی را افزایش دهید. با استفاده از Pointools شما می توانید روی مجموعه داده های بزرگ با میلیاردها نقطه کار کنید، پارامترهای صحنه را به صورت تعاملی مدیریت کنید، و مدل های POD نقطه-ابر با فرمت بومی را به سرعت بارگیری و بارگیری کنید.
نرم افزار Pointools به شما امکان می دهد ابرهای نقطه را در جریان های کاری مستقل مشاهده، متحرک سازی و ویرایش کنید. این به شما امکان می دهد تا به طور مستقیم ابرهای نقطه را پاکسازی و آماده کنید تا استفاده مجدد از آنها در برنامه های پایین دستی آسان تر شود. می‌توانید با وارد کردن ابرهای نقطه‌ای از تمام تولیدکنندگان اصلی اسکنر، گردش‌های کاری اسکن به مدل را ساده کنید. این نرم افزار از پخش زمان واقعی و با کارایی بالا استفاده می کند تا عملکرد صفحه نمایش باورنکردنی را ارائه دهد و در عین حال چگالی، وضوح و جزئیات را از نظر بصری به حداکثر می رساند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 650 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • از قسمت Add or remove programs ویندوز، برنامه connection client را Uninstall کنید
  • فایل Setup_CONNECTIONClientx64_11.00.02.20.exe موجود در پوشه Patch را نصب کنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (یوزر و پسورد جهت اجرا در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11