در حال بارگذاری...

VMware ESXi 8.0.2 ساخت چندین ماشین مجازی روی یک سرور

اینترنت / شبکه SalaR 23305 5 بهمن 1402
VMware ESXi VMware ESXi یک هیپرویزر قوی ، bare-metal و نرم‌افزار مجازی سازی است. این نرم‌افزار به شما امکان می‌دهد تا سرویس‌ها و سیستم‌عامل‌های مختلف را بر روی یک سرور فیزیکی اجرا کنید. با استفاده از این نرم‌افزار، می‌توانید چندین ماشین مجازی را روی یک سرور فیزیکی ایجاد کنید و هر کدام از این ماشین‌ها را به عنوان یک سیستم مجزا مورد استفاده قرار دهید. با استفاده از امکانات VMware ESXi، می‌توانید سرورهای فیزیکی خود را به عنوان ماشین‌های مجازی بهره‌برداری کنید. این به شما امکان می‌دهد تا ظرفیت سرورهای خود را بهینه سازی کنید و در عین حال هزینه‌های سخت‌افزاری و نگهداری را کاهش دهید. برای استفاده از VMware ESXi، شما نیاز به سرورهای مجازی دارید که در آن‌ها نصب و راه‌اندازی این نرم‌افزار را انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های برجسته VMware ESXi، محیط کنترلی وب محور است که به شما امکان می‌دهد تا ماشین‌های مجازی خود را به راحتی مدیریت کنید. با استفاده از این محیط، می‌توانید ماشین‌های مجازی جدید ایجاد کنید، منابع سرور را تخصیص دهید، شبکه را پیکربندی کنید و به صورت مستقیم به ماشین مجازی دسترسی پیدا کنید.

VMware ESXi به شما امکان می دهد
  • سخت افزار را برای استفاده بهینه از ظرفیت یکپارچه کنید.
  • عملکرد را برای به دست آوردن مزیت رقابتی افزایش دهید.
  • مدیریت IT را از طریق مدیریت متمرکز ساده کنید.
  • هزینه های سرمایه ای (CapEx) و عملیاتی (OpEx) را کاهش دهید.
  • منابع سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای هیپرویزر را به حداقل برسانید، که به معنای کارایی بیشتر است.

ویژگی های VMware ESXi
  • با یکپارچه سازی چندین سرور روی دستگاه های فیزیکی کمتر، ESXi فضای، برق و الزامات مدیریت IT را کاهش می دهد و در عین حال عملکردی با سرعت بالا را ارائه می دهد.
  • اندازه کوچک: با اندازه فقط 150MB،نرم افزار ESXi به شما امکان می دهد با استفاده از منابع کمتر، کارهای بیشتری انجام دهید و در عین حال تهدیدات امنیتی را برای هیپرویزر خود به حداقل برسانید.
  • اکوسیستم عالی: از یک اکوسیستم گسترده از OEM های سخت افزاری، شرکای خدمات فناوری، برنامه ها و سیستم عامل های مهمان پشتیبانی کنید.
  • عملکرد قابل اعتماد: برنامه ها را از هر اندازه ای پشتیبانی کنید. ماشین های مجازی را تا 128 پردازنده مجازی، 6 ترابایت RAM و 120 دستگاه پیکربندی کنید تا تمام نیازهای برنامه شما را برآورده کند. برای اطمینان از اینکه از پیکربندی های پشتیبانی شده برای محیط خود تجاوز نمی کنید، به محدودیت های individual solution limits مراجعه کنید.
  • تجربه کاربری: عملیات اداری روزمره را با رابط کاربری مدرن مبتنی بر استانداردهای HTML5 مدیریت کنید. برای مشتریانی که نیاز به خودکارسازی عملیات خود دارند، VMware هر دو رابط خط فرمان vSphere و API های REST مبتنی بر توسعه دهنده را ارائه می دهد.
  • امنیت پیشرفته: داده های حساس ماشین مجازی را با قابلیت های رمزگذاری قدرتمند محافظت کنید. دسترسی مبتنی بر نقش، مدیریت را ساده می کند و Logging و auditing گسترده، پاسخگویی و تجزیه و تحلیل forensik را آسان تر می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 605 مگابايت ( فرمت فایل ISO میباشد )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)