در حال بارگذاری...

Power Surfacing 8.0 for SolidWorks افزونه طراحی صنعتی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 27515 1 خرداد 1402
Power Surfacing Power Surfacing یک افزونه طراحی صنعتی برای نرم افزار SOLIDWORKS است که روشی را که مهندسان و طراحان قطعات را در SOLIDWORKS طراحی می کنند، به طور اساسی تغییر می دهد. Power Surfacing طراحی سطوح آزاد پیچیده را که از نظر زیبایی شناسی خوشایند کلاس A در SOLIDWORKS هستند، آسان و سرگرم کننده می کند. دیگر لازم نیست با چسباندن مجموعه ای از سطوح بریده شده به یکدیگر مبارزه کنید تا شکل های منحنی پیچیده را تشکیل دهید. دستکاری قطعات Power Surfacing به سادگی مدل سازی با خاک رس است. nPower می‌گوید که Power Surfacing، الگوهای مدل‌سازی متفاوت مدل‌سازی Sub-D (سطح زیربخش) و مدل‌سازی CAD مبتنی بر NURBS را متحد می‌کند.
این شرکت توضیح می‌دهد که مدل‌سازی Sub-D در تولید و اصلاح اشکال ارگانیک پیچیده و آزاد با سطوح صاف برتری دارد، در حالی که مدل‌سازی NURBS در ترکیب اشکال با استفاده از عملیات Boolean و ویژگی‌ها و همچنین اصلاح اشکال با عملیات‌هایی مانند فیله کردن، ترکیب کردن و صورت خوب است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • به روی فایل نصب کلیک راست کنید و Run as administartor را بزنید و نرم افزار را نصب کنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیر C:\Program Files\SOLIDWORKS Corp\SOLIDWORKS کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
Operation Systems
  • SolidWorks 2019-2022