در حال بارگذاری...

Keil MDK-ARM 5.39 برنامه نویسی میکروکنترلرهای ARM

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 56150 15 آذر 1402
Keil MDK-ARM Keil MDK-ARM نرم افزاری که به شما کمک می کند تا برنامه های کاربردی تعبیه شده برای دستگاه های مبتنی بر پردازنده ARM Cortex-M ایجاد کنید. MDK یک سیستم توسعه قدرتمند و در عین حال آسان برای یادگیری و استفاده است. این شامل MDK-Core و بسته های نرم افزاری است که بر اساس نیاز برنامه شما قابل دانلود و نصب است. ابزار MDK شامل تمام اجزایی است که برای ایجاد، ساخت و اشکال زدایی یک برنامه کاربردی تعبیه شده برای دستگاه های میکروکنترلر مبتنی بر ARM نیاز دارید. MDK-Core از IDE و دیباگر اصلی Keil μVision با پشتیبانی پیشرو برای دستگاه های میکروکنترلر مبتنی بر پردازنده Cortex-M از جمله معماری جدید ARMv8-M تشکیل شده است.
DS-MDK شامل DS-5 IDE و دیباگر مبتنی بر Eclipse است و پشتیبانی چند پردازنده ای را برای دستگاه های مبتنی بر پردازنده های 32 بیتی Cortex-A یا سیستم های هیبریدی با پردازنده های 32 بیتی Cortex-A و Cortex-M ارائه می دهد. MDK شامل دو کامپایلر ARM C/C++ با اسمبلر، لینک‌کننده و کتابخانه‌های زمان اجرا بسیار بهینه‌شده است که برای اندازه کد و عملکرد بهینه طراحی شده‌اند:
کامپایلر ARM نسخه 5 کامپایلر مرجع C/C++ است که با کیت صلاحیت تایید شده TÜV برای کاربردهای ایمنی و همچنین پشتیبانی و نگهداری طولانی مدت در دسترس است.
کامپایلر ARM نسخه 6 مبتنی بر فناوری نوآورانه LLVM است و از آخرین استانداردهای زبان C از جمله C++11 و C++14 پشتیبانی می‌کند. این کوچکترین اندازه و بالاترین عملکرد را برای اهداف Cortex-M ارائه می دهد.
بسته‌های نرم‌افزاری Keil MDK-ARM  شامل پشتیبانی دستگاه، کتابخانه‌های CMSIS، میان‌افزار، پشتیبانی برد، قالب‌های کد و پروژه‌های نمونه هستند. ممکن است هر زمان که بخواهید به MDK-Core یا DS-MDK اضافه شوند و به‌روزرسانی‌های میان‌افزار و پشتیبانی دستگاه جدید را مستقل از زنجیره ابزار مستقل کنند. IDE مؤلفه های نرم افزاری ارائه شده را که به عنوان بلوک های ساختمان برای برنامه در دسترس هستند، مدیریت می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 910 مگابايت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل نصب را اجرا کنید و فیلد های خالی را به دلخواه تکمیل کنید و نرم افزار را نصب کنید.
  • به روی آیکون نرم افزار کلیک راست کنید و Run as administrator را بزنید.
  • از منوی File گزینه License Management را انتخاب و اعداد روبروی CID را کپی کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و اعداد کپی شده را در کادر CID وارد کنید و Target را روی ARM قرار داده و از منوی کشویی بعد گزینه Professional را انتخای کنید و روی دکمه Generate کلیک کنید.
  • در پنجره License Management و در قسمت New License ID Code سریال بالا را وارد کنید و روی دکمه Add LIC کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 8/10/11