در حال بارگذاری...

STAAD Foundation Advanced 23.00.00.547 طراحی و آنالیز فوندانسیون‌

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 11784 5 آذر 1402
STAAD Foundation STAAD Foundation نرم افزاری پیشرفته برای تجزیه و تحلیل، آنالیز و طراحی انواع فوندانسیون‌ است. برنامه STAAD Foundation شامل انواع فوندانسیون‌ عمومی مانند فوندانسیون‌ های جدا شده، ترکیبی، درپوش شمع، دال روی پایه یا روی شمع (پایه های حصیری)، هشت ضلعی، تسمه ای و پایه های گیاهی مانند پایه های مخزن عمودی و مبدل حرارتی است. STAAD Foundation Advanced که بخشی از خانواده محصولات STAAD است، می‌تواند هندسه، بارها و واکنش‌ها را از یک مدل STAAD.Pro وارد و به‌روزرسانی کند و پس از آن، نوع فوندانسیون‌ را که می‌خواهیم در آن پشتیبانی‌ها طراحی کند. اگر نوع شمعی باشد، می تواند تعدادی آرایش شمع را تعیین کند و برای چیدمانی که انتخاب می کنیم، شمع را طراحی کند. همچنین می‌توان داده‌ها را از صفحات گسترده (مثلاً در Microsoft Office Excel) به STAAD Foundation Advanced آورد.
خروجی برنامه شامل گزارش‌های قابل تنظیم از محاسبات انجام شده، نقشه‌های چیدمان کلی و نقشه‌های زمان‌بندی است. گزارش ها ابزار مفیدی برای بررسی خط به خط هستند تا در صورت تمایل مهندس، صحت محاسبات را تعیین کنند. رابط گرافیکی این برنامه کاربران را قادر می سازد تا اشکال جابجا شده، نمودارهای برشی و لحظه ای، توزیع تنش و طرح تقویتی را مشاهده کنند. برای طرح‌های فونداسیون حصیر، STAAD Foundation Advanced یک مدل المان محدود از دال حصیر روی درجه ایجاد می‌کند. خاک به عنوان تکیه گاه فنری در نظر گرفته می شود که سفتی آن بر اساس اندازه عناصر مش FE تعیین می شود. سپس مدل با استفاده از STAAD.Pro تجزیه و تحلیل می‌شود و طراحی دال با تجمیع نتایج در میان عناصری که در نوارهای طراحی خوشه‌بندی شده‌اند، انجام می‌شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.9 گیگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید (پسورد در فایل Password موجود است) و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
Operation Systems
  • Windows 8/10/11