در حال بارگذاری...

Petroleum Experts IPM Suite 11.0.102 شبیه سازی شبکه سطحی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 13835 10 آذر 1401
Petroleum Experts IPM IPM نرم افزاری که سیستم کامل تولید نفت یا گاز شامل مخزن، چاه و شبکه سطحی را شبیه سازی می کند. Petroleum Experts نرم افزار مدلسازی تولید یکپارچه (IPM) را توسعه می دهد. در برنامه Petroleum Experts IPM Suite مجموعه ابزارهای GAP، GAP TRANSIENT، PROSPER، MBAL، PVTP، REVEAL، MOVE و RESOLVE را می توان به طور یکپارچه با هم اجرا کرد و به مهندس اجازه می دهد مدل های میدانی کاملی را طراحی کند. این مدل ها می توانند شامل مخازن مخزن، تمام چاه ها و سیستم جمع آوری سطح باشند. IPM می تواند تولید و سیستم تزریق آب یا گاز را به طور همزمان مدل سازی و بهینه سازی کند. با تکمیل مدل مخزن، چاه‌ها و سیستم‌های سطح کامل و تطبیق تاریخچه تولید، می‌توان سیستم تولید را بهینه کرد و پیش‌بینی‌های تولید را اجرا کرد.
رویکرد منحصربه‌فرد بهینه‌سازی جهانی به مهندس این امکان را می‌دهد تا با در نظر گرفتن تمام محدودیت‌های تعیین‌شده در سیستم، تنظیم بهینه را برای حداکثر تولید یا درآمد تعیین کند. سپس می توان از این نتایج برای اجرای تنظیمات در سطح میدانی برای دستیابی به اهداف بهینه سازی استفاده کرد. به معنای واقعی کلمه چندین هزار میدان در سراسر جهان وجود دارد که تولید آنها با استفاده از IPM مدیریت و بهینه شده است. همه پیکربندی‌های معمولی چاه با جریان طبیعی، از جمله چند جانبی، چه جریان طبیعی و چه با بالابر مصنوعی را می‌توان با هم مدل‌سازی و بهینه کرد.
با استفاده از RESOLVE و OpenServer، رویکرد IPM به اتصال نرم افزار PETEX به نرم افزارهای شخص ثالث مانند Reservoir Simulators و Process Simulators گسترش یافته است. این محصولات مجموعه‌ای از ابزارهای مکمل را تشکیل می‌دهند که به مهندسان کمک می‌کنند تا شبیه‌سازی مخزن خود را با توصیف و مدل‌سازی دقیق‌تر یک سیستم تولید بهبود بخشند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 462 مگابايت ( کرک شده )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش آموزش راه اندازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار بصورت پرتابل میباشد و نیازی به نصب ندارد و تنها باید به روی آیکون نرم افزارها کلیک کرده تا اجرا شود.
Operation Systems
  • Windows 10/11