در حال بارگذاری...

Cadaplus APLUS 23.111 افزونه کاربردی نرم افزار اتوکد

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 19172 11 دی 1402
Cadaplus APLUS Cadaplus APLUS یک افزونه اتوکد بسیار مفید برای نرم افزار اتوکد  که معماران را قادر می سازد از بیش از 2500 دستور جدید که در این بسته ادغام شده است استفاده کنند. پس از نصب APlus، در داخل اتوکد منوی خود ظاهر می شود که میزبان تمام دستورات موجود است. کار با برنامه های CAD در ایجاد انواع مختلف طرح ها اغلب شامل برخی ابزارهای اضافی است که حتی مجموعه های کاملی مانند اتوکد را تکمیل می کند. Cadaplus APLUS راه‌حل نرم‌افزاری که از طریق افزونه‌ها قابل توسعه است، می‌تواند توانایی‌های جدیدی را با ادغام یک یا چند افزونه دریافت کند که می‌توانند برخی از وظایف خاص را انجام دهند که در غیر این صورت در دسترس نیستند.
فعال کردن نوار ابزار APlus مسیریابی را آسان تر می کند، اما حتی بدون آنها، مکان یابی دستور لازم را می توان در چند ثانیه انجام داد. این برنامه افزودنی برای اشیاء، لایه‌ها، طراحی، بزرگنمایی و بسیاری از عملیات‌های دیگر موارد اضافی را اضافه می‌کند.
مهندسی عمران یا لوله کشی، ساخت و سازها یا ویژگی های معماری قابلیت استفاده از اتوکد را حتی بیشتر می کند و امکان ایجاد طرح های پیچیده را بدون نیاز به نصب سایر اعضای خانواده Autodesk فراهم می کند.
مدیریت خطوط، طرح‌بندی‌ها، دیوارها یا بلوک‌ها به لطف بسیاری از توابع اختصاصی که از طریق این افزونه در دسترس هستند، آسان‌تر می‌شود. دستورات توضیح داده شده اند و برخی جزئیات در مورد هر یک از آنها در دسترس است، بنابراین کاربران نباید در استفاده از حداکثر پتانسیل موجود در اتوکد توسط APlus مشکلی نداشته باشند. توجه: APlus فقط برای استفاده غیرتجاری رایگان است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 46 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • نرم افزار را با استفاده از توضیحات فایل Readme.txt نصب کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11