در حال بارگذاری...

Pyramis 2022 v3.02.05.05 نرم افزار مدیریت چاپ سه بعدی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 13283 4 دی 1401
Pyramis Pyramis نرم افزاری کاربردی و کامل ترین سیستم برای مدیریت چاپ سه بعدی است که با محبوب ترین فناوری های موجود (SLS، SLA، SLM، DLP) و مواد چاپی (نایلون، رزین، فلز، پلاستیک و غیره) استفاده می شود. Pyramis مجهز به یک رابط کاربری ساده و شهودی با نیازهای شما سازگار می شود و فرآیندها را با توجه به فناوری های مختلف چاپ سه بعدی بهینه می کند. با توجه به انتخاب فناوری مبتنی بر چاپگر سه بعدی موجود، Pyramis همه پارامترها را به روشی کاملاً خودکار تنظیم می‌کند، اما امکان کار بر روی آنها را به کاربران «متخصص» واگذار می‌کند. علاوه بر این، Pyramis از پردازنده‌های کارت گرافیک به صورت موازی (GPU) استفاده می‌کند که زمان محاسبات را کاهش می‌دهد.
تجربه و شایستگی CIMsystem رشد کرده است تا به یک مرجع جهانی برای توسعه نرم افزار و فناوری CAD/CAM تبدیل شود. مجموعه CIMsystem شامل طیف گسترده ای از راه حل ها برای صنعت تولید است: سیستم های CAD و CAM سه بعدی، راه حل های مهندسی معکوس، نرم افزارهای انتقال داده، بسیاری از پلاگین های Rhinoceros و محصولات مختلف برای صنعت دندانپزشکی. برنامه های کاربردی دندانپزشکی موفق این شرکت تأثیر زیادی در گسترش حضور CIMsystem در بازار امروز داشته است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 526 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل آپدیت را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11