در حال بارگذاری...

3D-Tool 15.40 تجزیه و تحلیل و نمایش فایل 3D و 2D CAD

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 28012 25 دی 1401
3D-Tool 3D-Tool نرم افزاری برای تجزیه و تحلیل و نمایش فایل 3D و 2D CAD است. 3D-Tool به شما امکان می دهد انواع مختلفی از فایل های مدل سه بعدی یا دو بعدی را برای تجزیه و تحلیل عمیق مونتاژ یا قطعات جداگانه مشاهده کنید. در نرم افزار 3D-Tool شما به راحتی می توانید یک قطعه را با کلیک بر روی زیرنویس مربوطه از لیست قسمت ها انتخاب کنید. این برنامه یک نمای مدل پویا را در اختیار شما قرار می دهد، زیرا می توانید آزادانه قطعه خود را با محورهای سه بعدی بچرخانید. بنابراین، می توانید مدل خود را از جلو، از کناره ها مشاهده کنید یا از بالا نگاهی اجمالی داشته باشید. رابط کاربری ساده نرم افزار 3D-Tool این امکان را به هر کسی می‌دهد، بدون دانش CAD، مدل‌ها و نقشه‌های شما را مشاهده کند، روی جزئیات بزرگنمایی کند یا به سادگی داخل مدل‌های شما را با استفاده از مقاطع متقاطع پویا نگاه کند.
3D-Tool با یک مبدل مرتبط و در عین حال مستقل برای فایل‌های CAD بومی سه‌بعدی ارائه می‌شود که قادر به پردازش دسته‌ای فایل‌ها است. می توانید فایل های CAD بومی را به فرمت های IGS، STL، VDA یا XML E-BOM تبدیل کنید.
3D-Tool از فایل های سه بعدی و دو بعدی متعددی پشتیبانی می کند که شامل اسناد CATIA، SolidWorks، STEP، IGES، VDA، SAT، DXF یا مدل های Inventor می شود. طرح های DWG و HPGL 2D نیز پذیرفته می شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 375 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11