در حال بارگذاری...

NI VISA 2022 Q3 نرم افزار ارتباط با دستگاه های الکترونیکی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 4702 6 اسفند 1401
NI VISA NI-VISA نرم افزاری که برای ارتباط با دستگاه های الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه NI-VISA به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از پورت های مختلفی از جمله USB ، GPIB و Ethernet با دستگاه های الکترونیکی ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال، با استفاده از NI-VISA می توانید با دستگاه هایی مانند اسکوپ (oscilloscope) یا فانکشن ژنراتور (function generator) ارتباط برقرار کنید. NI-VISA راه ارتباطی بین سخت‌افزار و محیط‌های توسعه‌ی مانند LabVIEW، LabWindows/CVI و Measurement Studio for Microsoft Visual Studio فراهم می‌کند. NI-VISA شامل کتابخانه‌های نرم‌افزاری، ابزارهای تعاملی مانند NI I/O Trace و VISA Interactive Control و برنامه‌های پیکربندی از طریق Measurement & Automation Explorer برای تمام نیازهای توسعه‌ی شما است.
برای استفاده از NI-VISA ، شما باید در ابتدا درایور مناسب را برای دستگاه الکترونیکی خود نصب کنید. سپس با استفاده از API های موجود در NI-VISA ، می توانید برنامه های کاربردی خود را برای تعامل با دستگاه الکترونیکی توسعه دهید. NI-VISA شامل دو قسمت اصلی است: VISA I/O و VISA COM. VISA I/O برای ارتباط با دستگاه های GPIB و VXI مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که VISA COM برای ارتباط با دستگاه های Serial و USB استفاده می شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 1.1 گیگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل با فرمت iso را توسط نرم افزار درایو مجازی Mount کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید و بعد از نصب در صورت مشاهده پنجره فعال سازی از آن خارج شوید و روی دکمه Reboot Now کلیک کنید تا سیستم ریستارت شود.
  • بعد از بالا آمدن ویندوز فایل NI License Activator.exe را اجرا کنید و روی تمام قسمت ها کلیک راست کنید و گزینه Active را بزنید.
  • نرم افزار را از منوی استارت ویندوز اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 10/11
  • Windows Server 2016/2019/2022