در حال بارگذاری...

USB Lockit 3.2 نرم افزا قفل کردن حافظه فلش و هارد اکسترنال

نرم افزار ویندوز / قفل گذاری SalaR 18323 12 بهمن 1401
USB Lockit USB Lockit نرم افزاری رایگان که به شما کمک می کند تا با قفل کردن حافظه فلش USB یا هارد اکسترنال محتویات آنها در پشت یک رمز عبور ایمن کنید. در برنامه USB Lockit برای محافظت از اطلاعات شما، درایوها باید به صورت FAT32 فرمت شوند. سپس فقط باید فایل اجرایی را داخل USB کپی کنید. برای اطمینان از حداکثر محافظت از دستگاه، هیچ پوشه ای برای آن ایجاد نکنید، یا آن را در هیچ پوشه ای پنهان نکنید. حافظه فلش USB برای هر کسی که می‌خواهد اطلاعاتی را با خود ذخیره و حمل کند، ابزاری مناسب است. با این حال، حافظه فلش کوچک هستند و به راحتی ممکن است آن را مفقود شود، که خطر زیادی برای قرار دادن اطلاعات شما در معرض هر شخصی وجود دارد. اگر می‌خواهید در آن موقعیت قرار نگیرید، باید از دستگاه‌های اکسترنال خود محافظت کنید.
- هنگامی که برنامه را راه اندازی می کنید، یک رابط کاربری با پوسته قرمز ظاهر می شود. رنگ قرمز به شما این امکان را می دهد که بدانید درایو هنوز ایمن نشده است و باید ترکیبی از حداکثر شش عدد را وارد کنید که برای قفل و باز کردن آن استفاده می شود.
- پس از تنظیم یک رمز ورود، درایو حالت خود را به LOCKED تغییر می دهد. این را می توان از File Explorer، جایی که درایوهای فیزیکی نمایش داده می شوند، بررسی کرد. همچنین، هنگامی که درایو قفل می شود و به درایو دسترسی پیدا می کنید، می توانید متوجه شوید که علاوه بر فایل اجرایی برنامه USB Lockit، چیزی برای دیدن وجود ندارد.
- برای باز کردن قفل درایو باید دوباره برنامه USB Lockit را اجرا کنید. این بار رابط یک پوسته سبز رنگ خواهد داشت و پس از تایپ همان رمز عبوری که آن را قفل کرده اید، دسترسی کامل دوباره به دست می آید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 10 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11