در حال بارگذاری...

OCCT 12.1.18.99 نرم افزار اورکلاک انواع سخت افزار رایانه

نرم افزار ویندوز SalaR 35076 1 فروردین 1403
OCCT OCCT محبوب ترین نرم افزار بررسی پایداری و تست استرس یکپارچه است. برنامه OCCT در ایجاد بارهای سنگین بر روی قطعات (CPU، GPU، حافظه، حافظه GPU و منبع تغذیه) عالی است و هدف آن تشخیص خطاهای سخت افزاری یا مشکلات پایداری سریعتر از هر چیز دیگری است. در نرم افزار OCCT یک مانیتورینگ نیز تعبیه شده است تا تشخیص را آسان کند تا ببینید که چگونه رایانه شما تحت بار سنگین با استفاده از نمودارها واکنش نشان می دهد. OCCT شامل 6 تست مختلف است: OCCT و Linpack برای CPU شما، حافظه برای تست RAM سیستم، 3D و VRAM برای کارت گرافیک شما و Power برای استرس منبع تغذیه شما. شما حتی می توانید رایانه شخصی خود را در حین استفاده از یک برنامه خارجی برای تولید گزارش با استفاده از آزمایش فقط نظارت کنید!
در نرم افزار OCCT می‌توانید قابلیت‌های تک و چند رشته‌ای CPU و همچنین سرعت خواندن و نوشتن حافظه‌تان را محک بزنید. ارزیابی‌ها فقط برای چند دقیقه اجرا می‌شوند، و آنچه به‌ویژه مفید است، تابلوهای امتیازاتی است که بعداً نشان داده می‌شوند – کاربران می‌توانند از این طریق عملکرد سیستم خود را بهتر ارزیابی کنند. قبل از شروع عملیات، آنها می توانند پارامترها را در برگه "تست" تغییر دهند. OCCT نمودارها و جداول کاملی را در طول آزمایش ارائه می‌کند و کاربران خود را در طول فرآیند از وضعیت رایانه خود مطلع می‌سازد. OCCT خواندن رایانه شما را کنترل می کند و نمودارهایی را در زمان واقعی به شما ارائه می دهد که دما، ولتاژ، سرعت فن، فرکانس، مصرف قطعات و مصرف برق را در طول آزمایشات شما نشان می دهد. ما از موتور AWESOME از HwInfo استفاده می کنیم!
در پایان یک آزمایش، می‌توانید یک گزارش گرافیکی کامل از آنچه در طول آزمایش اتفاق افتاده را برای اهداف تشخیصی ذخیره کنید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 109 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11