در حال بارگذاری...

Microsoft SharePoint Server 2019 فراهم کردن فضای کار گروهی

اینترنت / طراحی وب TRACKER 147018 25 مهر 1397
Microsoft SharePoint Server Microsoft SharePoint Server نرم افزاری قدرتمند برای ذخیره، نگهداری و انتشار اطلاعات و اسناد در محیط شبکه (اشتراک اطلاعات و منابع سازمانی) که استفاده از آن در حال حاضر در بین سازمانهای دولتی بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیار پر مخاطب است و در همین راستا بسیاری از افراد خواهان فراگیری این تکنولوژی جدید و کارآمد هستند، SharePoint همچنین میتواند به خوبی به عنوان زیرساخت اصلی پیاده‌ سازی پرتالهای سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. با کمک این نرم‌افزار میتوان راه‌ کارهای بسیاری متنوعی در زمینه‌ های کارگروهی، مدیریت مستندات، اطلاع‌رسانی، اتوماسیون اداری، نرم‌افزاری کاربردی و ... را پیاده‌سازی کرد. با این حال قبل از آن که SharePoint بتواند به شکل موثری به عنوان چنین زیرساختی در سازمان‌ها مورد استفاده قرار گیرد، لازم است با تدوین استراتژی متناسب، این نرم‌افزار به صورت مناسبی نصب شده و مقدماتی نظیر آموزش و فرهنگ‌ سازی آن فراهم شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی ورژن 2019
دانلود با حجم 1.160 گیگابايت به همراه سریال
نسخه 64 بیتی ورژن 2016
دانلود با حجم 924 مگابايت به همراه سریال

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • فایل iso رو با استفاده از نرم افزار ساخت درایو مجازی Mount کنید.
  • فایل setup.cmd را اجرا کنید.
  • با استفاده از سریال نرم افزار را فعال سازی کنید.
Operation Systems
  • Windows Server 2016/2019/2022 Standard or Datacenter (Desktop Experience)