در حال بارگذاری...

Adobe Muse CC 2018.1.1.6 Win/Mac+ Portable طراحی سایت

اینترنت / طراحی وب TRACKER 236326 25 شهریور 1398
Adobe Muse CC Adobe Muse CC میوز نرم افزار قدرتمند و بسیار کارآمد به منظور طراحی وب سایت می باشد که به طراحان اجازه می دهد بدون کد نویسی اقدام به طراحی صفحات وب کنند. رابط کاربری نرم افزار Adobe Muse CC بسیار شبیه به Flash Catalyst است . هم چینین گفته شده محیط توسعه آن برای کاربران InDesign نا آشنا نخواهد بود ، این نرم افزار در واقع بسیاری از امکانات نرم افزارهای قبلی شرکت ادوب مانند InDesign و Illustrator را در خود دارد و کاربرانی که قبلاً از این نرم افزار‌ها استفاده کرده باشند راحت‌تر می‌توانند از محصول تازه بهره ببرند . محیط کاربری نرم افزار Adobe Muse CC شباهت زیادی با دیگر نرم افزارهای ساخت شرکت ادوب و به خصوص فوتوشاپ دارد و افرادی که با این نرم افزار آشنا باشند به سرعت می‌توانند از امکانات آن برای طراحی وب سایت‌های تعاملی با امکانات مختلف چند رسانه‌ای بهره ببرند.
نرم افزار Muse از چهار بخش مختلف تقسیم می‌شود که در زیر به شرح هریک می پردازیم :

Planning :در این بخش شما صفحات سایت ، صفحه اصلی و نقشه سایت را مشخص می کنید . این بخش ارتباط صفحات با یکدیگر و تعامل آن ها را مشخص می کند . همچنین سایز صفحات نیز در این بخش تنظیم می شوند .


Design : در اینجا شما طراحی وب سایت را آغاز می کنید . تصاویر ، متن ، ویدیو و سایر عناصری که در وب سایت ها می بینید را می توانید در این جا به کار بگیرید تا سایت خود را طراحی کنید . امکانات در این بخش بسیار جالب توجه هستند . انواع انیمیشن ها ، منوها ، اسلایدرها ، تب ها و سایر عناصر طراحی رابط گرافیکی کاربر در دسترس هستند . شما همچنین می توانید در طراحی از قابلیت شناور بودن عناصر نیز کمک بگیرید . کافی است هر چه می خواهید با ماوس بر روی صفحه بکشید و رها  کنید .


Preview : در این بخش پیش نمایشی از سایتی که طراحی کرده اید را همراه با تمام عناصر حرکتی و بصری خواهید دید .


Publish : و سر انجام در این بخش می توانید سایت خود را بر روی وب منتشر کنید و آنچه که به صورت بصری طراحی کرده اید به صورت صفحات وب و همراه با کد تحویل بگیرید .



توضیحات

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
System requirements
  • Intel Core 2 or AMD Athlon 64 processor; (2GHz or faster)
  • Microsoft Windows 7 with Service Pack 1 (64-bit), Windows 8.1 (64-bit), Windows 10 (64-bit), or Windows Anniversary Update
  • 2GB of RAM
  • 1.1 GB of available hard-disk space for installation; additional free space (approximately 1.5 GB) required during installation (cannot install on a volume that uses a case-sensitive file system or on removable flash storage devices)
  • Internet connection and registration are necessary for required software activation, validation of subscriptions, and access to online services.*
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. امیر (ميهمان)  ~ 1397/09/24
    این نرم افزار نسخه 32 بیتی نداره
    مثلا نسخه های پایین ترش
    1. SalaR ( مديریت )  ~ 1397/09/24
      خیر
  2. Some one (ميهمان)  ~ 1395/04/11
    با همون یونیورسال ۱.۵ هم میشه فقط باید از تو منوش اسکرول کنید پایین اکتیو other product رو انتخاب سپس patch و در اخر فایل amtlib.dll پوشه ی میوز نسخه جدید رو انتخاب کنید.