در حال بارگذاری...

DNV GeniE 8.8-08 مدل سازی مفهومی سازه های دریایی

نرم افزار ویندوز / مهندسی SalaR 31322 12 دی 1402
DNV GeniE DNV GeniE نرم افزار مدل سازی مفهومی سازه دریایی و فراساحلی است که به مهندسان کمک می کند تا طراحی های اولیه سازه های دریایی را ایجاد کنند و اثرات مختلف بارگذاری و شرایط محیطی را بر روی آنها ارزیابی کنند. DNV GL Sesam یک سیستم ارزیابی کامل مقاومت برای مهندسی کشتی ها، سازه های دریایی و سکوها بر اساس روش المان محدود است. GeniE نرم افزاری برای طراحی و تجزیه و تحلیل سازه های دریایی و دریایی ساخته شده از تیرها و صفحات است که پایداری، بارگذاری، ارزیابی مقاومت و تبادل CAD را یکپارچه می کند. این بخشی از مجموعه است که کل چرخه عمر ساختارهای ثابت و شناور را از طراحی، سیستم های تجزیه و تحلیل مجدد ساختاری، اصلاحات و تعمیر، و ورودی به فاز عملیاتی، پاسخ اضطراری و انحلال پوشش می دهد.
اگرچه نرم افزار به عنوان یک سیستم ماژول محور بازار محور تکامل یافته است که به کاربران امکان سرمایه گذاری در بسته ای از ماژول های انتخابی را می دهد، بسته های یکپارچه نیز برای پوشش نیازهای خاص توسعه یافته اند. این امکان را برای نصب های سفارشی به ویژگی ها به روشی مقرون به صرفه فراهم می کند. همه بسته ها شامل شرایط در محل، نصب، حمل و نقل، شرایط تصادفی و جنبه های عملیاتی هستند. مجموعه نرم افزار امکان واردات داده های بدون درز بین ماژول ها را فراهم می کند، به کاربران ما امکان می دهد به راحتی از استفاده از راه حل هایی مانند HydroD برای تجزیه و تحلیل هیدرودینامیکی و هیدروستاتیکی، DeepC برای طراحی لنگر و سکو، Marine برای شبیه سازی، آزمایش و ارزیابی عملیات دریایی، Pipeline برای خطوط لوله دریایی و Wind برای تحلیل مقاومت نهایی و خستگی زیرساخت های توربین بادی دریایی استفاده کنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 491 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
  • برای جلوگیری از غیرفعال شدن کرک، نرم افزار را در فایروال آنتی ویروس یا ویندوز قرار بدید
System Requirements
  • Windows 10/11
  • Graphics card : Open GL or DX11 compatible. May be integrated with a processor (e.g. Intel HD)
  • Memory : 8-16 GB
  • Processor : Dual core, Intel I5 or equivalent 64-bit version of Windows operating system