در حال بارگذاری...

Wise Plugin Manager 1.28.56 مدیریت پلاگین مرورگرها

اینترنت / مرورگر وب SalaR 23483 20 مهر 1394
Wise Plugin Manager Wise Plugin Manager  برنامه مفید و کاربردی جهت مدیریت نرم افزارهای الحاقی و افزونه های نصب شده روی مرورگر شما میباشد و به شما امکان غیرفعال کردن یا حذف سریع آنها را از روی سیستم تان میدهد. Wise Plugin Manager با چهار مرورگر اصلی و محبوب اینترنت اکسپلورر، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم، و اپرا همخوانی دارد و به شما کمک میکند تا افزونه هایی که دوست دارید را حفظ کنید و آنهایی را که مایل نیستید حذف نمایید. هر مرورگر وب دارای چارچوب ویژه و مجزاست که حاوی تمام اطلاعات محافظت شده میباشد؛ برنامه Wise Plugin Manager امکان فعال یا غیرفعال نمودن هرکدام از این ویژگی ها و کارآیی ها را با یک کلیک میدهد، و حتی امکان غیرفعال نمودن موقتی آیتم هایی که احتیاج ندارید را نیز دارد. بعلاوه، شما میتوانید این آیتم ها را دسته بندی کنید و به آنها رتبه ( بررسی شد، مورد قبول است، مردود است،...)  بدهید و نظرتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. تجمیع این نظرات به اشتراک گذاشته شده، نقطه شروعی برای تصمیم گیری در مورد این آیتم ها ( باقی بمانند یا حذف شوند)  میباشد.
یکی از مزیت های قابل توجه برنامه Wise Plugin Manager قدرت جستجو افزونه هایی و نوار ابزارهایی است که در حالت معمولی قابل رویت نیستند و نمایش داده نمیشوند. این برنامه امکان ساخت و اجرای یک مرورگر پیش فرض از درون GUI اصلی خود را نیز به شما میدهد، که البته در بعضی موارد ممکن است به خوبی کار نکند. این نرم افزار کارآمد رویای دیگری را نیز محقق کرده است: امکان پاک کردن سیستم از افزونه ها، نوار ابزار و جزئیات ناخواسته ای که نرم افزارهای دیگر بدون اجازه شما در مرورگرتان نصب نموده اند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 2 مگابایت ( رایگان )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین مرورگر اینترنتی

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار