در حال بارگذاری...

Vivaldi 6.6.3271.50 Win/Mac/Linux + Portable مرورگر ویوالدی

اینترنت / مرورگر وب SalaR 241150 11 اسفند 1402
Vivaldi Vivaldi یک مرورگر وب است که توسط تیمی از کارمندان سابق Opera ساخته شده است. این مرورگر از ویژگی ها و ترفندهای جدیدی برخوردار است که آن را از سایر مرورگرها متمایز می کند. Vivaldi به کاربران این امکان را می دهد که مرورگر خود را با توجه به نیازهای خود سفارشی سازی کنند. این مرورگر دارای ویژگی های زیادی است، از جمله مدیریت برگه های پیشرفته، رابط کاربری قابل تنظیم و پشتیبانی از افزونه های Chrome. Vivaldi برای کاربرانی که به دنبال مرورگر قدرتمند و سفارشی سازی شده هستند، مناسب است. شاید یکی از مشکلاتی که مرورگرهایی نظیر فایرفاکس و گوگل کروم دارند، کند شدن سیستم و استفاده از منابع RAM و CPU سیستم در زمان استفاده از تب‌ های زیاد است که Vivaldi این مشکل را برطرف ساخته است. سیستم Tab Stacks این مرورگر به کاربر این امکان را می‌ دهد هنگامی که تعداد تب‌ های آن‌ ها بالا می‌ رود، به شکل مربع‌ هایی قابل تنظیم نمایش داده می‌شوند که باعث سهولت در استفاده کاربران می‌شود.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operating System 
  • Windows 10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. fa_shinobi (عضو سايت)  ~ 1398/09/8
    نقطه قوت این مرورگر امکانات زیاد و قابلیت‌های شخصی سازیشه. بیشتر شبیه به اپرا هست.
    ضمنا افزونه هاش دقیقا همون افزونه های کروم هستن
  2. Milad (ميهمان)  ~ 1397/09/28
    اونایی که اپرایی هستن بی شک خوششون میاد از این مرورگر من دو سال پیش این رو نصبش کردم اون موقع بتا بود و خیلی سنگین اما الان با این که سیستم من ضعیف هست و corie 2 خیلی خوب جواب داده و واقعا عالی هست از نظر سیستمی و زیبایی و تنظیماتش که یه دنیا تنظیمات کوچیک و کاربر پسند توی تنظیماتش داره که هیچ مرورگری اینقدره تنظیمات نداره که به دلخواه خودت بکنی همه چی رو. منم مثل اون دوست بالایی مون این مرورگر رو مخصوصا به اپرایی ها و کرومی ها توصیه میکنم. در ضمن افزونه های کروم رو هم ساپورت میکنه اما کروم کجا و این کجا واقعا عالیه . خلاصه بعد چندسال الان یک هفتست از اپرا کوچ کردم به ویوالدی
  3. امیر (ميهمان)  ~ 1397/02/31
    با سلام
    مرورگر فوق العاده ای هستش ، زیبا و سریع و خوش دست و راحت، راستش خیلی وقت بود که دلم برای کار با اپرا لک زده بود . منتهی مراتب اپرا جدید چنگی به دل نمیزنه و نسخه قدیمی ورژن12 با خیلی از سایتها هماهنگ نیست . ولی این مرورگر تا حد زیادی میتونه جای اپرا را پر کنه و تنظیمات زیادی هم داره ، به تمامی دوستان پیشنهادش میدم حتما امتحانش کنند . من که لذت بردم از کار کردن باهاش و وب گردی .