در حال بارگذاری...

Avast Secure Browser 123.0.24529.86 مرورگر سریع و امن آواست

اینترنت / مرورگر وب SalaR 74457 2 فروردین 1403
Avast Secure Browser Avast Secure Browser مرورگری سریع و امن که مبتنی بر Chromium ساخته شده و دارای افزونه حذف تبلیغات میباشد، Avast Secure Browser یکی از مرورگرهایی است که به شما اجازه می دهد تا به وب سایت ها بدون ترس از ردیابی دسترسی داشته باشید. صرف نظر از نوع استفاده از اینترنت، حفظ حریم خصوصی یکی از نگرانی عمده کاربران است. بسیاری از راه حل هایی وجود دارد که به امنیت شما کمک می کند، اما اگر ترجیح می دهید همه آنها را به طور مستقیم در مرورگر خود داشته باشید، بهترین گزینه مرورگر Avast Secure Browser میباشد. مرورگر دارای حالت بانک است که برای محافظت در هنگام خرید آنلاین فعال میشود. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه مرورگر Avast Secure Browser دانلود ویدیو است که امکان دانلود ویدیوهای آنلاین را به شما می دهد.
آنتی ویروس ، افزونه ساخت پسورد تصادفی ، غیر فعال کردن فلش پلیر در مروگر برخی از قابلیت های مرورگر Avast Secure Browser میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 114 مگابايت

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین مرورگر اینترنتی

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 10/11