در حال بارگذاری...

EJ Technologies Perfino 4.1 کنترل ماشین های مجازی جاوا

اینترنت / شبکه SalaR 4431 19 شهریور 1402
Perfino Perfino نرم افزاری قدرتمند که به عنوان ابزاری برای آنالیز فعالیت میان چند ماشین مجازی جاوا مورد استفاده قرار می گیرد که امکان شناسایی خطاها و عملکرد آنها را فراهم می کند. از جمله ویژگی ها و قابلیت های برنامه EJ Technologies Perfino می توان به این نکته اشاره کرد که این برنامه محدودیتی در تعداد ماشین های مجازی جاوا یا هر نوع دستگاه متریک دیگری مانند داد و ستدهای مالی ثبت شده نداشته و امکان پایش سیستم های بزرگ و سرویس های ماکرو متعدد را در اختیار کاربر قرار می دهد. با ورود به این نرم افزار ، کاربر می تواند از طریق داشتبورد از وضعیت موجود مطلع شده و سطح عملکرد قابل قبول برای اپلیکشین را کنترل نماید.
نرم افزار EJ Technologies Perfino همچنین قابلیت پایش تراکنش های تجاری در ماشین های مجازی مختلف را دارا می باشد. از طرفی یک فراخوانی در لایه وب به یک سرور EJB و سرویس وب ادامه داشته و در این برنامه تمامی این قابلیت ها حتی در روش نمونه برداری سطحی نیز متصل هستند. از نمودار ارائه شده نیز می توان از آنچه که در زمان حال و همچنین در زمان گذشته اتفاق افتاده است ، مطلع شد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 107 مگابايت به همراه keygen
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • دسترسی به اینترنت را قطع کنید.
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و بوسیله نام و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11