در حال بارگذاری...

MobaXterm Pro 24.0 کنترل و مدیریت کامپیوتر از راه دور

اینترنت / شبکه SalaR 268103 11 اسفند 1402
MobaXterm MobaXterm نرم افزاری تخصصی برای مدیریت و اداره کردن رایانه های متعددی که به یک شبکه متصل هستند و اکثر آن ها نیاز به کنترل از راه دور دارند. MobaXterm قابلیت ها و کاربردهای زیادی دارد که برای برنامه نویسان ، طراحان وب ، مدیران سیستم و کاربرانی مناسب بوده که نیاز به مدیریت مشاغل از راه دور به روشی ساده دارند. از طریق یک رابط بسیار زیبا و سازماندهی شده ، به تمام ویژگی ها و فرمان ها دسترسی خواهید داشت. MobaXterm توجه بسیاری از کاربران را به وسیله سرور داخلی X11 و رابط چند زبانه خود جلب کرده است که این امکانات اجرای همزمان چند کار را بر روی بیش از یک دستگاه از راه دور امکانپذیر می نماید.
ترمینال یکپارچه بسیار پیشرفته بوده و می تواند فرمان های Unix را از طریق اسکریپت Bash Shell اجرا کند. اگر نیاز به نمایش عکس های دیجیتال ، نوشتن متن یا کد ، اجرای فایل یا مقایسه دایرکتوری (Directory Comparison) و دیگر کارها دارید ، برنامه MobaXterm دارای ابزارهایی برای انجام این دستورات و کارها است. این برنامه از SSH ، Telnet، RDP، VNC، FTP، SFTP، Rlogin، XDMCP و اتصالات سری پشتیبانی می کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 41 مگابايت به همراه keygen
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.3/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید اما اجرا نکنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و  Get Version from File را بزنید و فایل MobaXterm.exe را در مسیری که نرم افزار نصب شده است انتخاب کنید و سپس Generate را بزنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8.1/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. TiTAN (عضو سايت)  ~ 1398/05/5
    بهترین برنامه ssh و sftp به لینوکس از ویندوز