در حال بارگذاری...

SoftActivity TS Monitor 5.6 نظارت بر فعالیت کاربران شبکه

اینترنت / شبکه SalaR 12165 24 بهمن 1397
SoftActivity TS Monitor SoftActivity TS Monitor نرم‌افزاری کاربردی جهت نظارت بر فعالیت کاربران از راه دور و به صورت مخفی می‌باشد. در نتیجه مدیران می‌ توانند از عملکرد و اقدامات انجام شده توسط کاربران شبکه مطلع شده به گونه ای که کاربران متوجه این موضوع نشوند. برنامه TS Monitor هر حرکت انجام شده توسط کاربران را ضبط می‌کند. همچنین در بازه‌ های زمانی مختلف و یا بر اساس اقدامات کاربر، با استفاده از تکنولوژی IntelliSnap نرم‌افزار شروع به گرفتن اسکرین‌ شات می‌کند. مدیر سیستم می‌تواند بعداً مجموعه اقدامات انجام شده توسط کاربر را بصورت اسلاید مشاهده کند. نرم‌افزار TS Monitor از تمامی برنامه‌های استفاده شده توسط کاربر، ایمیل‌های دریافت و فرستاده شده در Outlook، تماس‌های برقرار شده در Skype، دسترسی به فایل‌ها و اجرای آن‌ها و … لاگ تهیه می‌کند. همچنین زمان دقیق ورود و خروج کاربران در سرور ثبت می‌شود.
برنامه SoftActivity TS Monitor توسط کسب و کارهای کوچک، شرکت‌های بزرگ بین‌المللی، نهاد‌های آموزشی، سازمان‌های دولتی و غیردولتی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد. توسط این نرم‌افزار فعالیت کاربران بر روی سرور را از راه دور، مخفیانه و مستمر مشاهده کنید. کارای و تولید را افزایش دهید. از سرقت IP توسط کاربران جلوگیری کنید. می‌توانید SoftActivity TS Monitor را بطور نامرئی و مخفی بدون کند کردن سرور اجرا کنید. همچنین می‌توانید این نرم‌تفزار را از حالت پنهان در بیاورید تا کاربران با مشاهده آن، مراقب فعالیت های خود باشند و کاری بر خلاف خواسته های شما نکنند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 65 مگابایت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
System Requirements
  • Intel Xeon, Pentium, AMD or any CPU that can run Windows Server specified below
  • Microsoft Windows Server 2016, or
  • Microsoft Windows Server 2012 (or R2), or
  • Microsoft Windows Server 2008 (or R2) 32- and 64-bit editions
  • RAM: 512MB or more for the server. TS Monitor uses minimal RAM, about 10-30MB per recorded session