در حال بارگذاری...

NetSpot Enterprise Technician 3.1.0.478 مشاهده و مدیریت شبکه بیسیم

اینترنت / شبکه SalaR 47504 26 دی 1402
NetSpot NetSpot نرم‌افزاری حرفه‌ای برای نظارت بر شبکه‌ های بی‌ سیم، تجزیه و تحلیل وای‌ فای و رفع مشکل شبکه در سیستم‌ عامل‌ های ویندوز و مک می‌ باشد. با برنامه NetSpot برای بهبود عملکرد شبکه بی‌سیم منزل و یا محل کارتان نیازی نیست که متخصص شبکه باشید! تمام تجهیزاتی که به آن نیاز خواهید داشت یک مک بوک مجهز به حداقل سیستم عامل مک نسخه ۱۰.۱۰ و یا کامپیوتر دارای سیستم عامل ویندوز ۷، ۸ یا ۱۰ متصل به اینترنت است که بر روی شبکه 802.11 کار خواهد کرد. از NetSpot می‌توان برای مدیریت شبکه‌، بررسی مشکلات مربوط به شبکه وای‌ فای، بررسی پوشش وای‌ فای، شناسایی نقاط کور با استفاده از نقشه بصری، مشاهده تعداد اکسس پوینت‌ های اطراف استفاده کرد. به‌ هنگام استفاده بر روی یک شبکه وای‌ فای که پوشش مناسبی دارد، شدت فرکانس دریافت شده در نرم‌افزار نمایش داده می‌شود. برای بدست آوردن نتایج دقیق باید بررسی شبکه انجام شود‌. سپس می‌توان با مشاهده کانال‌ های دارای پوشش مناسب و شناسایی نقاط کور یک شبکه ثابت و پابرجا را ایجاد کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Enterprise Technician
دانلود ورژن 3.1.0.478 با حجم 82 مگابایت به همراه Patch
Unlimited Enterprise
دانلود ورژن 3.1.0.478 با حجم 82 مگابایت به همراه کرک
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حملورژن 3.1.0.478

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار توسط Patch
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، بعد از نصب از نرم افزار خارج شوید.
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و از منوی Lic Type گزینه Enterprise Technician را انتخاب کنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید
  • نرم افزار را اجرا کنید

آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار توسط Crack
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، بعد از نصب از نرم افزار خارج شوید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را با توجه به نوع سیستم عاملی که روی سیستم شما نصب میباشد ( 32/64 بیتی ) در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operating System
  • Windows 7/8/10/11