در حال بارگذاری...

PDQ Deploy Enterprise 19.3.538.0 مدیریت نصب و بروزسانی سیستم تحت شبکه

اینترنت / شبکه SalaR 25230 2 فروردین 1403
PDQ Deploy Enterprise PDQ Deploy نرم افزاری قدرتمند در زمینه به روز نگه داشتن ویندوز است. در واقع مدیریت چندین ایستگاه کاری متصل به یک شبکه یا دامنه Active Directory کاری بسیار دشوار بوده و به روز نگه داشتن تمام سیستم ها امری زمانبر برای مدیران سیستم ها است. به منظور استقرار یک پکیج خاص لازم است که در ابتدا یک لیست هدف انتخاب گردد. برای انتخاب رایانه ها نیز گزینه های متفاوتی از قبیل سیستم هایActive Directory ، Spiceworks و PDQ Inventory وجود دارد و همچنین ارائه یک لیست یا فایل متنی حاوی داده های ضروری نیز امکانپذیر است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 85 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • فایل موجود در پوشه Crack را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی و جایگزین فایل قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید و گزینه Use License را انتخاب کنید و روی دکمه Browse کلیک کنید و فایل License.txt موجود در فایل دانلود شده را انتخاب کنید و بعد ok بزنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11