در حال بارگذاری...

ManageEngine Desktop Central Enterprise 10.0.600 مدیریت سرور و کلاینت

اینترنت / شبکه SalaR 56937 29 شهریور 1399
Desktop Central ManageEngine Desktop Central نرم افزار مدیریت یکپارچه که در زمینه مدیریت سرورها ، لپ تاپ ها ، رایانه های رومیزی ، گوشی های هوشمند و تبلت ها از یک مکان مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه Desktop Central دارای امکانات و ابزارهایی است که امکان انجام خودکار امور روتینی مانند نصب وصله‌ها ، استقرار نرم افزارها ، ایجاد فایل image و استقرار سیستم عامل ، مدیریت منابع ، لایسنس نرم افزارها ، پایش آمار مصرف نرم افزارها ، مدیریت مصرف دستگاه های USB ، کنترل از راه دور رایانه ها و ... را فراهم می کند. یکی از ویژگی های این برنامه  قابلیت پشتیبانی از سیستم عامل های لینکوس ، مک و ویندوز است.
از دیگر امکانات برنامه ManageEngine Desktop Central  می توان به امکان مدیریت گوشی های تلفن همراه اندروید و iOS جهت استقرار پروفایل ها ، پیکربندی دستگاه ها برای Wifi ، VPN ، حساب های ایمیل ، ایجاد محدودیت در استفاده از دوربین ، مرورگر و همچنین امکان فعالسازی ایمنی دستگاه ها از طریق استفاده از گذرواژه و ... اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 32 بیتی
دانلود با حجم 377 مگابايت به همراه لایسنس
نسخه 64 بیتی
دانلود با حجم 380 مگابايت به همراه لایسنس
اطلاعات بیشتر
تغییرات نرم افزار

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار