در حال بارگذاری...

IDEAL Administration 19.21 مدیریت سرورهای شبکه

اینترنت / شبکه TRACKER 26050 28 دی 1397
IDEAL Administration IDEAL Administration مدیریت سرورها در شبکه های مختلف امروزه به یکی از مهمترین مواردی تبدیل شده است که در شرکت ها و یا مراکزی در آن ها از شبکه های کامپیوتری استفاده می شود به آن اهمیت بسیاری داده می شود. کنترل کامل نرم افزارها و برنامه های در حال اجرا ، نظارت بر پروسه ها ، مدیریت بر فایل ها و دامنه های موجود بر روی سرور ، کنترل از راه دور سرورها ، برقراری امنیت مناسب بر روی سرور و رعایت موارد امنیتی و بسیاری از دیگر موارد مدیریتی لازم الاجرا بر روی سرورها در دسته مواردی می باشد که می بایست توسط یک مدیر شبکه حرفه ای و قدرتمند به انجام رسد. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمیه ساخت و تولید نرم افزارهای شبکه ای فعالیت می کنند در میان محصولات خود برنامه های مدیریتی برای سرورها و شبکه ها را نیز قرار می دهند.
برنامه IDEAL Administration نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت بر سرورهای شبکه های مبتنی بر سیستم عامل Windows NT, XP, 2000 & 2003 می باشد که در این نرم افزار کاربران قادرند تا اعمال مدیریتی مختلفی را بر روی سرورهای خود انجام دهند. در این نرم افزار کاربران از ابزارها و ویژگی های مختلفی برخوردار می باشند که از میان آن ها می توان به ابزار مدیریت دامنه ها ، مدیریت بر کاربران شبکه و گروه بندی آن ها ، مدیریت بر رویدادهای رجیستری و سرویس های ویندوز ، مدیریت از راه دور بر روی سرور و نرم افزارهای آن ، مدیریت بر پایگاه های داده و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Pointdev می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 61 مگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.0/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار