در حال بارگذاری...

Nmap Security Scanner 7.94 نرم افزار مدیریت و امنیت شبکه

اینترنت / شبکه SalaR 138516 19 اردیبهشت 1402
Nmap Nmap مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم افزار طوری طراحی شده که شبکه های بزرگ را به سرعت اسکن کند، اگر چه می تواند بر روی سیستم های تنها نیز بخوبی کار کند. Nmap از ip packet های خام بصورت منحصر بفرد استفاده می کند تا تعیین کند چه رایانه هایی (hosts) بر روی شبکه در دسترس می باشند، چه سرویسهایی (ports) ارائه می کنند، چه سیستم عاملهایی (بهمراه نسخة سیستم عامل) بر روی آنها در حال اجرا می باشد، چه نوع packet filter ها / فایروالهایی مورد استفاده قرار گرفته و چندین پارامتر دیگر. Nmap بر روی اکثر رایانه ها، هم گرافیکی و هم کنسول ها قابل استفاده است. Nmap یک نرم افزار رایگان است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 31 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( official link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11