در حال بارگذاری...

Digsby Build 30295 مدیریت چند ID ، ایمیل و شبکه های اجتماعی

اینترنت / مسنجر ( پیام رسان ) SalaR 26651 29 اردیبهشت 1392
Digsby Build


Digsby Build  یکی از نرم افزار های کارامدی است که امکان مدیریت چند ID ، ایمیل و شبکه های اجتماعی را به شما می دهد. این نرم افزار از منسجر های معروفی مثل Yahoo Messenger, Jabber, AIM, ICQ , Google talk و همچنین از شبکه های اجتماعی چون Facebook, MySpace و Twitter پشتیبانی می کند. این نرم افزار یکی دیگر از نرم افزار های چند منظوره نظیر Pidgin است که قابلیت های جدیدی را برای شما مهیا کرده است.
توسط این نرم افزار می توانید تا حدودی بر روی ایمیل خود مدیریت داشته باشید و کار های ساده ای مثل حذف، اسپم کردن و علامت گذاری ایمیل ها به عنوان خوانده شده را به صورت مستقیم از طریق خود نرم افزار انجام دهید. همچنین در صورت ارسال ایمیل جدید، به شما اطلاع سرانی خواهد شد.  یکی از قابلیت های جالب این نرم افرار این است که می توانید به offline های خود در همان پنجره popup جواب دهید و دیگر نیازی به کلیک بر روی ID فرد مورد نظر برای ارسال پاسخ نیست. Digsby قابلیت های دیگری هم دارد که با نصب و کار با آن متوجه آن ها خواهید شد.


قابلیت های نرم افزار:
  • این امکان را می دهد که براحتی در یک زمان با چند برنامه مختلف به گفتگو های اینترنتی خود بپردازند.
  • صندوق های ایمیل خود را در دسترس داشته باشند.
  • فیس بوک خود را چک کنند و همجنین توییتر را همیشه در کنار خود داشته باشند و از رفت و آمد های دوستان در مای اسپیس باخبر باشند.
  • همچنین برای هر یک از سرویس هایی که به Digsby اضافه می کنید تنظیمات جداگانه ای در نظر بگیرید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 19 مگابایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

تصویری از محیط نرم‌افزار