در حال بارگذاری...

Cerberus FTP Server Enterprise 13.2.1 مدیریت FTP سرور

اینترنت / اف تی پی SalaR 8052 12 آذر 1402
Cerberus FTP Server Cerberus FTP Server نرم افزار حرفه ای برای مدیریت FTP سرور میباشد. به طور کلی، ساده ترین و سریع ترین روش برای انتقال فایل ها از یک میزبان وب یا سرور، انتقال از طریق اتصال FTP است. امروزه جایگزین های امن تر دیگری مانند SFTP و FTPS وجود دارد. برنامه Cerberus FTP Server از چندین پروتکل برای کار بر روی یک آدرس IP پشتیبانی می کند. صرف نظر از پروتکل مورد استفاده برای انتقال ایمن داده ها، خواه HTTPS، SFTP، FTPS، SCP یا حتی به اشتراک گذاری فایل شخص به فرد، سرور FTP Cerberus تضمین می کند که داده های ارسالی و دریافتی به راحتی و ایمن از یک ایستگاه کاری به سرور منتقل می شوند. . برنامه Cerberus FTP Server به شما کنترل کامل روی سرور را می دهد. به طور دقیق تر، این برنامه از شما برای ایجاد یک سرور مناسب برای نیازها و ترجیحات کاری شما پشتیبانی می کند.
در میان ویژگی‌های سفارشی‌سازی، می‌توانید یکپارچه‌سازی کامل Active Directory، کنترل‌های محدودیت اتصال و زمان‌بندی، پشتیبانی Hyper-V، حالت سرور مخفی و اقدامات اتوماسیون متعدد را بشمارید. Cerberus FTP Server از آخرین پشتیبانی از پروتکل های امنیتی پشتیبانی میکند و داده ها از طریق احراز هویت دو عاملی، تنظیمات خط مشی رمز عبور، لیست سفید IP و لیست سیاه، گروه های امنیتی Active Directory، محدودیت های ورود بر اساس پروتکل، قفل خودکار حساب یا حساب های کاربری موقت محافظت کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64‌ بیتی
دانلود با حجم 47 مگابايت به همراه Patch

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم‌افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Patch.bat کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows Server 2012/2016/2019