در حال بارگذاری...

Allavsoft Video Downloader Converter 3.27.0.8868 Win/Mac دانلود ویدیو آنلاین

اینترنت / مدیریت دانلود SalaR 102120 21 فروردین 1403
Allavsoft Video Downloader Converter Allavsoft Video Downloader Converter نرم‌افزاری قدرتمند برای دانلود ویدیوهای آنلاین است که از دانلود فیلم ، موزیک ویدیو ، لیست پخش ، ویدیوهای ورزشی و هر ویدیوی دیگر از سایت‌های اشتراک‌گذاری فیلم مانند فیسبوک ، دیلی‌موشن و بیش از صد سایت دیگر پشتیبانی می‌کند. در برنامه Allavsoft Video Downloader Converter علاوه بر قابلیت دانلود ویدیو با فرمت اصلی خودش ، قابلیت تبدیل فرمت ویدیوهای دانلود شده به فرمت‌های تصویری رایج مانند MP4 و AVI و WMV و MOV و MPEG-1 و MPEG-2 و VOB و ASF و RMVB و DV و TS و Apple ProRes و WebM و FLV و OGV و غیره نیز وجود دارد.
با استفاده از نرم افزار دانلود حرفه ای Allavsoft Video Downloader Converter می‌توانید از میان کیفیت‌ها و اندازه‌های مختلف موجود مانند رزولوشن بسیاربالا (4K) ، ویدیوی سه‌بعدی ، HD 2k و HD 1080p و HD 720p و 480p و 360p و 240p انتخاب کنید. این ابزار حرفه‌ای دانلود و تبدیل فرمت هم‌چنین می‌تواند برای استخراج صدا از ویدیوها یا فیلم‌های آن‌لاین استفاده شود و فایل‌های صوتی را به فرمت‌هایی مانند MP3 و WMA و WAV و AAC و Apple Lossless M4A و AIFF و RA و FLAC و OGG و AU و غیره تبدیل کند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه Windows
دانلود با حجم 52 مگابايت به همراه keygen
نسخه Mac
دانلود ورژن 3.27.0.8868 با حجم 91 مگابايت
نسخه بدون نیاز به نصب ( Portable )
نسخه قابل حمل ورژن 3.26.2.8837

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید
بحث و گفتگو برای انتخاب بهترین نرم‌افزار مدیریت دانلود

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید.
  • فایل keygen را اجرا کنید.
  • به روی دکمه Generate کلیک کنید و بوسیله نام دلخواه و سریال ساخته شده توسط keygen نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
  • macOS 10.10 or later (Apple Silicon compatible)