در حال بارگذاری...

Xtreme Download Manager (XDM) 8.0.29 Win/Mac/Linux مدیریت دانلود رایگان

Xtreme Download Manager Xtreme Download Manager یا XDM نرم افزاری پر قدرت و رایگان در زمينه مديريت دانلود از اينترنت با حداکثر سرعت مي باشد. Xtreme Download Manager نرم افزاری چند منظوره با قابليت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی ( چند لينکی ) از سايت ها با استفاده از کل پهنا باند اينترنتی کاربران و دسته بندی بر اساس محتوا است. قابليت زمان بندی دانلود در اين نرم افزار براي شروع دانلود و اجرای فايل ها و يا قطع ارتباط اينترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فايل از اينترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار بصورت خودكار ، کار دانلود را انجام مي دهد. از دیگر قابلیت های نرم افزار Xtreme Download Manager تبدیل فایل های ویدوئی به فرمت های رایج و سازگاری با مرورگرها میباشد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • version 8 : Windows 10/11
  • version 7 : Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. مهدی (ميهمان)  ~ 1398/01/23
    واقعا عالی هست، یکی از بهترین نرم افزار های دانلود هست که همه امکانات حتی تقسیم بندی و خاموش شدن سیستم رو هم داره...