در حال بارگذاری...

NetBalancer 12.3.2.3708 مدیریت پهنای باند اینترنت

اینترنت TRACKER 210745 27 بهمن 1402
NetBalancer NetBalancer نرم افزاری کاربردی که توسط آن میتوانید نرم افزارهایی که از اینترنت استفاده می کنند را براساس میزان اهمیت آنها اولویت بندی کنید و به عنوان مثال به نرم افزار مرورگر خود درجه بالاتری بدهید تا با سرعت بیشتری صفحات اینترنتی را بارگذاری کنید. با توجه به محدودیت حجمی سرویس هایی که توسط شرکت های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت اعمال میشود، استفاده از نرم افزارهای مدیریت پهنای باند امری کاملأ منطقی و معقول است. نرم افزاری چون NetBalancer با وجود حجم کم و محیط کاربری ساده، امکانات بسیار جامعی را در اختیار شما قرار می دهد تا بطور دقیق از چگونگی مصرف ترافیک و پهنای باند اینترنت خود مطلع شوید و برآن مدیریت دقیق اعمال کنید تا به بهترین شکل و به صورت بهینه از آن استفاده کنید.
برای اولویت بندی نرم افزارها 6 رتبه مختلف وجود دارد که می توانید به هر کدام از آنها اختصاص بدهید. همچنین می توانید برای یک پروسه محدودیت خاصی در نظر بگیرید تا به عنوان مثال فایل درحال دانلود تا سرعت معینی امکان دانلود داشته باشد و مابقی پهنای باند را آزاد بگذارید. می توانید امکان اعمال تغییرات در تنظیمات انجام شده را تنها با وارد کردن رمز عبور میسر کنید. همچنین امکان مشاهده ترافیک کل سیستم در قالب گراف نیز وجود دارد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • به روی فایل Stop Service (run as admin).bat کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و منتظر بمانید پنجره بسته شود.
  • فایل Patch را در مسیری که نرم افزار نصب شده است کپی کنید.
  • به روی فایل Patch کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و به روی دکمه Patch کلیک کنید.
  • به روی فایل Start Service (run as admin).bat کلیک راست کنید و گزینه Run as administrator را بزنید و منتظر بمانید پنجره بسته شود.
  • نرم افزار را اجرا کنید و با نام و سریال دلخواه نرم افزار را رجیستر کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. mahsa (ميهمان)  ~ 1398/05/9
    این برنامه تو اوج استفاده از شبکه 200 مگ از رم رو مصرف میکنه. سرعت رو دقیق نمایش نمیده. اگه با دانلود منیجر سرعت 3 مگ باشه این برنامه 5 مگ نشون میده. بعد بالا اومدن سیستم کل دیتا مصرفی پاک میشن. میتونید networx رو امتحان کنید
    1. mehrgun (ميهمان)  ~ 1398/10/25
      سلام من از همین برنامه استفاده میکنم خیلی به دنبال کرکش هم بودم مرسی از سافت98 که اولین سایتی هست که کرک این برنامه رو قرار داده
      این برنامه بیشتر برای محدود کردن استفاده برنامه ها از اینترنت استفاده میشه
      شما میتونید از networkspeed برای مشاهده دقیق سرعت اینترنت استفاده کنید