در حال بارگذاری...

VideoCacheView 3.09 + Portable مشاهده دوباره ویدئوها در مرورگر اینترنت

اینترنت TRACKER 36721 16 دی 1400
VideoCacheView VideoCacheView برای ما کاربران که در اینترنت در گشت و گذار هستیم مطمئنا پیش آمده که یک ویدئو آنلاین مورد پسندمان قرار می گیرد که سعی می کنیم آن را دانلود نمائیم اما به دلایل مختلف این امکان وجود نداشته و تنها امکان مشاهده آنلاین آن توسط سرویس دهنده فراهم می شود. سرویس های آنلاین متعددی هستند که تنها اجازه پخش آنلاین به کاربران می دهند و هیچ راهی هم وجود ندارد که بتوان ویدئوهای موجود را دانلود کرد ؛ اما در مرورگرها قابلیت وجود دارد به نام Cache که تمامی گشت و گذارهای اینترنتی را به صورت فایل اصلی در پوشه ای که مربوط به همان مرورگر است ذخیره می کند ؛ مثلا برای همین ویدئوهای آنلاین که فایل اصلی آن را به صورت SWF یا FLV و یا فرمت های دیگر ذخیره می نماید. این کش نمودن می تواند گاهی بسیار مفید باشد ؛ مثلا وقتی سایتی را بارگزاری می کنیم ابتدا تمامی قسمت های آن در کش ذخیره می شوند ولی وقتی دوباره آن را بارگزاری می کنیم قسمت هایی که به روز شده اند از اینترنت بارگزاری می شوند و به همین دلیل سرعت بازکردن صفحات وب افزایش پیدا خواهد کرد.
برای این که ما بتوانیم فایل های ویدئویی که به صورت آنلاین بوده اما توسط مرورگر کش شده اند را ذخیره کنیم باید در میان هزاران فایل به دنبال تک فایل ها باشیم که کاری نسبتا سخت است مخصوصا که از چند مرورگر هم استفاده کنیم. ولی با استفاده از نرم افزاری به نام VideoCacheView که نرم افزاری بسیار سبک و ساده است به راحتی می توان Cache تمامی مرورگرها را بازکرده و ویدئوهای آنلاینی که در آن ذخیره شده اند را به راحتی مشاهده کرد. ویدئوها ، موزیک ها ، تصاویر ، فلش ویدئوها و ... از جمله مواردی هستند که کاربر می تواند با استفاده از این ابزار به راحتی آن ها را پیدا کند ؛ سازگاری با مرورگرهای رایج IE ، Firefox ، Opera ، Chrome و دیگر مرورگر ها نکته بسیار مهمی است که در این ابزار به آن توجه ویژه ای شده است. همچنین کاربر می تواند فایل های مورد نظر را برروی دیگر درایوها ذخیره کند؛ پخش نماید یا آدرس آن را مشاهده کند. همه این موارد در نرم افزار VideoCacheView که حجم آن کمتر از 2 مگابایت است امکانپذیر شده است .

قابلیت های نرم افزار VideoCacheView
  • قابلیت مشاهده کش تمامی مرورگر
  • جداسازی فایل مختلف با فرمت های گوناگون
  • سازگار با مرورگرهای مختلف و رایج
  • حجم بسیار پائین و استفاده آسان از نرم افزار
  • امکان مشاهده آدرس اصلی فایل ها
  • قابلیت پخش در نرم افزار بدون اجرای ابزار خاص دیگری
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 170 کیلوبایت ( رایگان )
لینک کمکی ( Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11