در حال بارگذاری...

Sharp World Clock 9.6.5 دسترسی آسان به ساعت سایر کشورها

اینترنت TRACKER 138052 5 بهمن 1402
Sharp World Clock Sharp World Clock همه می دانیم که زمان کشورهای مختلف جهان با یکدیگر تفاوت دارد در واقع وقتی در کشوری مانند ایران ساعت 8:30 شب است در کشور همسایه مانند ترکیه زمان 1:30 عقب تر است. گاهی نیاز است که از ساعت کشوری اطلاع یابیم مثلآ می خواهیم با دوست خود که در کشور انگلیس زندگی می کند تماس برقرار کنیم ولی نمی دانیم الان که در ایران ساعت 10 صبح است در انگلیس ساعت چند است بنابراین راحت ترین راه استفاده از نرم افزار Sharp World Clock است. نرم افزار Sharp World Clock به شما این امکان را می دهد که به زمان تمام کشورهای دنیا دسترسی داشته باشید.
شما با استفاده از نرم افزار Sharp World Clock علاوه بر دسترسی داشتن بر ساعت کشورها میتوانید از آن به عنوان زیباساز دسکتاپ ویندوز هم استفاده نمایید زیرا این نرم افزار خانه های مستطیل شکلی را در اختیار شما قرار می دهد که شما میتوانید با انتخاب کشورهای دلخواه خود ساعت آن کشورها را در درون این خانه ها قرار دهید و پس از تکمیل خانه ها آنها را به گوشه ای از دسکتاپ برده تا باعث زیبایی هر چه بیشتر آن شود. علاوه بر این نرم افزار Sharp World Clock دارای قسمتی به نام Time Zone Converter می باشد که این قسمت مانند یک مبدل ساعت عمل می کند در واقع شما در این قسمت زمان کشور خود را می دهید و سپس نرم افزار زمان کشوری که شما از آن می خواهید را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین میتوانید از قسمت Alarm Clock هم مانند یک ساعت زنگ دار برای یاد آوری کارهای روزانه و بیدارباش خود استفاده نمایید.

قابلیت های نرم افزار Sharp World Clock
  • دسترسی راحت به زمان تمام کشورهای جهان
  • امکان نمایش ساعت کشورهای منتخب
  • تبدیل کننده زمان کشورها به یکدیگر
  • داشتن قسمت مربوط به یاد آوری کارهای روزانه
  • زیبا سازی دسکتاپ ویندوز
  • و ...

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 13 مگابايت به همراه keygen

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.1/5)
تصویری از محیط نرم افزار
تصویری از محیط کرک شده نرم‌افزار
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب و اجرا کنید و در پنجره ای که باز میشود روی ساعت کلیک راست کنید و Info را بزنید و به تب License بروید.
  • فایل keygen را اجرا کنید و Generate را بزنید.
  • سریال قسمت اول keygen رو داخل قسمت اول فعال سازی نرم افزار وارد کنید و بعد روی Offline Activation کلیک کنید.
  • به فایل Keygen بازگردید و روی دکمه Generate Activation Key کلیک کنید و سریال ساخته شده در کادر خالی وارد کنید و روی تیک کنار کادر خالی کلیک کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10/11
ارسال نظرات
عکس خوانده نمی شود
  1. بهزاد (ميهمان)  ~ 1397/03/14
    سلام
    نحوه استفاده از کرک رو لطفا توضیح بدید
    چون سریال تولید شده توسط کیجن کار نمیکنه
    ممنون
    1. SalaR ( مديریت )  ~ 1397/03/14
      سلام
      سریال اول keygen رو تو قسمت اول فعال سازی نرم افزار وارد کنید و بعد فعال سازی آفلاین رو بزنید بعد سریال قسمت دوم keygen رو در قسمت فعال سازی آفلاین نرم افزار وارد کنید
      تصویری از محیط کرک شده نرم افزار قرار داده شده است