در حال بارگذاری...

Simple DNSCrypt 0.7.1 رمزگذاری و محافظت از دی ان اس

اینترنت SalaR 13971 15 فروردین 1399
Simple DNSCrypt Simple DNSCrypt نرم افزاری قدرتمندی در زمینه پیکربندی dnscrypt-proxy بوده که امکان رمزگذاری و حفاظت ازDNS را فراهم می کند و به وسیله پایش ترافیک DNS موجب عدم نفوذ دیگران به حریم شخصی کاربر می شود. برنامه Simple DNSCrypt رابط کاربری بسیار آسانی داشته و نیاز به هیچگونه دانش فنی ندارد. با استفاده از برنامه DNSCrypt به سادگی می توان کارت شبکه مورد نظر برای حافظت شدن را انتخاب کرده و از میان پراکسی های DNS ارائه شده نیز یکی را برگزید. این برنامه به طور خودکار کارت شبکه را به منظور استفاده localhost برای پرسمان DNS پیکربندی کرده و پرسمان ها را به سمت پراکسی سرور امن هدایت می کند. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به امکان ورود به سیستم به صورت اختیاری ، به روز رسانی یکپارچه لیست پراکسی ها ، لیست سیاه دامنه و قابلیت عمل به صورت دروازه ای برای سایر رایانه ها اشاره کرد.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 16 مگابايت ( رایگان )
لینک کمکی ( Multi Mirror Link )

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
تصاویری از محیط نرم افزار
Operation Systems
  • Windows 7/8/10