در حال بارگذاری...

NewBlueFX TotalFX7 7.7.210515 for Adobe مجموعه افکت های ویدیویی

گرافیک / پلاگین ویدئویی SalaR 46989 15 اردیبهشت 1400
NewBlueFX TotalFX NewBlueFX TotalFX نرم افزار دارای مجموعه جامع افکت های ویدیویی است که شامل متن گذاری روی ویدئو، گذارها و فیلترهای تصویری می شود. مجموعه ابزارهایی که به صورت پلاگین در این نرم افزار تعبیه شده اند کاربر را قادر می سازند تا افکت های حرفه ای ویدیویی را برای بهبود کلیپ ها اعمال کند. این افکت ها شامل تکنیک های تصحیح رنگ، افکت های خلاقانه یا متن گذاری پویا است. این نرم افزار دارای افکت های ویدیویی و چیدمان های بسیار است که در بیش از 100 پلاگین دسته بندی شده اند. ابزارهایی حرفه ای مانند متن گذاری، سبک متن های افزوده شده و قالب های زیرنویس (lower third) و پشتیبانی از ویرایش کلیپ های HD در این برنامه وجود دارند.
مجموعه NewBlueFX TotalFX دارای چندین جزء است: عناصر، ضروریات، فیلترها، سبک سازها، متن گذاری ها و گذارها. هر دسته دارای افکت های بسیاری است که برای بهبود ویدئوهای خود می توانید روی هر فریم از فیلم اعمال کنید. بخش عناصر دارای شیوه های ترکیبی است؛ مانند برش فام (Chroma Key) برای کنترل سریع فام رنگ در ویدئو، نگاشت تصویر، ایجادکننده پس زمینه، تصویر در تصویر یا تقسیم کردن صفحه.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
نسخه 64 بیتی
دانلود ورژن 7.7.210515 با حجم 1.08 گیگابايت به همراه کرک
دانلود ورژن 7.5.210318 با حجم 1 گیگابايت به همراه کرک

دانلود آموزش تصویری به زبان فارسی - کلیک کنید

سایـت سـازنــده
 (4.2/5)
آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
  • فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
  • نرم افزار را نصب کنید ، اما اجرا نکنید.
  • پوشه Program Files را در درایو کپی و جایگزین پوشه قبلی کنید.
  • نرم افزار را اجرا کنید.
Operation Systems
  • Windows 7/8/10