در حال بارگذاری...

DenoiseMyImage GUI 3.2 پلاگین کاهش نویز در فتوشاپ

گرافیک / پلاگین فتوشاپ TRACKER 9409 23 بهمن 1391
DenoiseMyImage GUI
DenoiseMyImage GUI  یک پلاگین کاربردی برای فتوشاپ می باشد که شما توسط آن می توانید نویزهای دیجیتالی را از روی عکس های خود حذف کنید. ایجاد نویز و کم شدن کیفیت می تواند علت های مختلفی داشته باشد که می توان از مهمترین آنها به نور کم در محیط های عکس برداری ، ISO بالا و ... اشاره کرد. با استفاده از این پلاگین حرفه ای می توانید با تغییر تنظیمات روی عکس کیفیت آن را به طور چشمگیری افزایش دهید. کنترل DenoiseMyImage بسیار ساده، مستقیم و ابتکاری می باشد. نسخه جدید این افزونه کاملا بهینه سازی شده و در کنار الگوریتم های توسعه داده شده از دستورالعمل های SSE,SSE2 و افزایش شتاب HW ( مربوط به کارت گرافیک سیستم) نیز استفاده می کند تا کارآیی بالاتری داشته باشد.
قابلیت پشتیبانی تا CPU های 16 هسته ای و سازگاری با کارت گرافیک های مختلف از ویژگی های مهم این پلاگین فتوشاپ محسوب می شوند.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )