در حال بارگذاری...

Summitsoft Creative Fonts Collection 2023 مجموعه فونت های منحصر به فرد انگلیسی

گرافیک / فونت TRACKER 50200 28 آبان 1402
Summitsoft Creative Fonts Collection Summitsoft Creative Fonts نرم افزاری است که از مجموعه ای از فونت ها تشکیل شده است. هر فونت منحصر به فرد است و در جای دیگر قابل دسترسی نیست، در نتیجه برنامه Summitsoft Creative Fonts Collection منبعی عالی برای پروژه های خاص و تک است. مجموعه فونت های سنتی شامل حروف چینی های (typefaces) خاص مانند فونت های کلاسیک، شکسته و خمیده، خلاقانه، برای طراح، جذاب و دست نویس است. مجموعه فونت های بخش شگفت انگیز شامل تایپ فیس های خاص مانند علمی تخیلی، سرگرمی، ورزشی، خارق العاده، بازی ها و کمیک هاست. فونت های مربوط به مجموعه بخش فصلی شامل فونت ها و کلیپ آرت های جذاب برای کریسمس، بهار، هالووین، کلاس درس، ولنتاین و عروسی هستند. همه فونت های خلاق دارای مجموعه کامل کاراکترها به علاوه کل نمادهای بین المللی و زبان های بیگانه و کاراکترهای خاص است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
Operation Systems
  • Windows 8/10/11