در حال بارگذاری...

YoWindow Weather Unlimited 2.43.7 پیش بینی وضعیت آب و هوا در اندروید

YoWindow Weather YoWindow Weather برنامه آب و هوایی زیبا و منحصر به فرد برای اندروید است. برنامه YoWindow Weather آب و هوای واقعی را در گوشی و دستگله اندروید شما نمایش میدهد. به عنوان مثال، اگر باران باشد در گوشی شما انیمیشن باران نمایش داده خواهد شد. غروب خورشید و طلوع خورشید در برنامه Yowindow دقیقا همان زمان در زندگی واقعی اتفاق می افتد. در YoWindow Weather شما می توانید زمان به جلو حرکت کنید. فقط صفحه را بکشید و ببینید که آب و هوا چگونه در طول روز تغییر می کند. شما آب و هوای فعلی، پیش بینی امروز و چند روز آینده را میتوانید مشاهده کنید.وضعیت مناظر هنری بسته به نوع فصل تغییر می کند. آثار هنری به کوچکترین جزئیات طراحی شده است. پیش بینی وضع هوا در YoWindow Weather توسط YR.NO و NWS - از سازمان های پیشرو در هواشناسی ارائه شده است.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 45 مگابايت

قابل نصب در اندروید 6.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.6/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن