در حال بارگذاری...

Bitmoji 11.79.0.9750 برنامه ساخت ایموجی شخصی در اندروید

Bitmoji Bitmoji برنامه ساخت ایموجی شخصی در اندروید میباشد. در برنامه Bitmoji شما به سادگی باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و جنسیت خود را انتخاب کنید تا شروع به کار کنید. برنامه Bitmoji به شما ابزارهایی را برای تغییر شکل صورت آواتار، چشم و رنگ، مدل مو، اضافه کردن عینک و سرخ شدن ارائه می دهد. همچنین به شما اجازه می دهد تا شکل بدن شخصیت را تغییر دهید تا بهتر از شما شبیه به شما باشد. هنگامی که شما این کار را انجام داده اید، می توانید از طریق لباس های مختلف برای شما آواتار، برخی از خرده فروشان و طراحان لباس شناخته شده را مشاهده کنید. برنامه Bitmoji با تمام انواع استیکرهایی که می توانید از آن استفاده کنید، پر شده است. شما می توانید آواتار ها را در چند شبکه اجتماعی و سیستم عامل های پیام رسانی، از جمله Hangouts، WhatsApp، فیس بوک مسنجر، توییتر، Pinterest و بسیاری دیگر به اشتراک بگذارید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )
check
دانلود با حجم 41 مگابایت

قابل نصب در اندروید 5.0 و بالاتر
توضیحــات بیشتــر در Google Play
 (4.5/5)
تصاویری از محیط اپلیکیشن