در حال بارگذاری...

Kaspersky Mobile Internet Security 11.99.4.9878 آنتی ویروس کسپرسکی اندروید

برنامه اندروید / امنیتی اندروید SalaR 135575 30 اردیبهشت 1402
Kaspersky Mobile Internet Security Kaspersky Mobile Internet Security همواره تامین امنیت تلفن های همراه یکی از ضروری ترین موضوعات دنیا بوده و شرکت های بیشماری دست به عرضه ی نرم افزارهای امنیتی برای تلفن های همراه زده اند. در این بین یکی از بهترین این شرکت ها یعنی کسپرسکی نسخه ی جدیدی از نرم افزار امنیتی خود را برای گوشی های اندرویدی با نام Kaspersky Mobile Security منتشر کرده است که در آن تعدادی از نواقص برنامه رفع شده و بعضی ازبخش های آن توسعه یافته اند. همچنین این برنامه به صورت Real Time تلفن همراه شما را اسکن کرده و بلافاصله هر نوع ویروس, اسپم, تروجان و غیره را از بین می برد .
با Kaspersky Mobile Security برای اندروید خود یک بلک لیست تماس و اس ام اس درست کنید ! به راحتی شماره هایی که نمی خواهید پاسخ دهید را به نرم افزار دهید. همچنین با خیالی آسوده به وب گردی بپردازید.

در صورت مشکل در نصب نرم‌افزار و یا هر مشکلی در زمینه کامپیوتر و موبایل با شماره پشتیبـانی 9099071461 از سراسر کشور با تلفن ثابت تماس بگیرید.برای تماس با تلفن همراه و استفاده از تخفیف 40درصدی به سایت سیسبان مراجعه نمایید
در صورت تمایل به دانلود رایگان از سایت، افزونه حذف تبلبغات را غیرفعال کنید، سپس روی این قسمت کلیک کنید.

در صورتیکه از ویندوز 7 و مرورگر Internet Explorer استفاده میکنید، برای مشاهده سایت از مرورگر Edge استفاده کنید. ( 32 بیتی - 64 بیتی )